اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تحصن مردم لبنان در اعتراض به دخالت‌های آمریکا

منابع لبنانی گزارش دادند که عده‌ای از مردم این کشور در رد دخالت آمریکا در امور لبنان و در اعتراض به سفر رئیس ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در غرب آسیا به این کشور، تحصن کردند.

تحصن مردم لبنان در اعتراض به دخالت‌های آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری شبکه «المنار»، امروز (چهارشنبه)، تحصن عده‌ای از مردم لبنان در ورودی فرودگاه بین‌المللی بیروت در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در امور لبنان خبر داد.

 منابع لبنانی در این خصوص گزارش دادند که عده‌ای از مردم این کشور در اعتراض سفر «کنت مک‌کنزی» رئیس ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در غرب آسیا به این کشور، در جاده فرودگاه بین‌‌المللی بیروت تجمع کردند.

دخالت آمریکا در امور لبنان که به امری کاملا آشکار مبدل شده، به تازگی از سوی سفیر این کشور در بیروت تشدید شده است؛  در همین ارتباط، پیشتر، شیخ «بلال سعید شعبان» دبیرکل جنبش «التوحیدالاسلامی» و از شخصت‌های معروف اهل سنت در لبنان در خطبه‌های نماز جمعه شهر طرابلس از فتنه‌گری جدید «دورتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان پرده برداشته و گفته بود: «دورتی شیا، سفیر آمریکا در لبنان با گروه‌های سیاسی در طرابلس دیدار کرده و به آن‌ها گفته است که حق کمک به فقرا و گرسنگان را ندارد».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول