اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان به شهرک‌های دانشگاهی ملحق شود

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان با تأکید بر تغییر فضای کالبدی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان بهتر است به شهرک‌های دانشگاهی ملحق شود.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان به شهرک‌های دانشگاهی ملحق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرعامل و اعضای بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان پیش از ظهر امروز با حضور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، ضمن افتتاح سالن جلسات این دانشگاه، به بازدید از قسمت‌های مختلف این مجموعه دانشگاهی پرداختند.

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان در این نشست، دانشگاه فنی و حرفه‌ای را پویا، باارزش و کارآفرین دانست و گفت: با توجه به مواردی که رئیس دانشگاه در باب عدم وجود امکانات به‌روز کارگاهی و آزمایشگاهی در دانشگاه ذکر کرد، امیدواریم با همکاری این بنیاد، شاهد جذب اعتبارات و بهبود فضای آموزشی در این دانشگاه باشیم.

جعفر میرصناعی به اهمیت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در پیوند صنعت و دانشگاه تأکید و اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم دانشگاه‌های کشور، کمبود ارتباط مستمر بین صنعت و دانشگاه است.

او با اشاره به مغفول ماندن دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: در جهت رشد و شکوفایی بیش از پیش این مجموعه باید از ظرفیت این بنیاد و همچنین خیران و حامیان بهره برد.

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان با تأکید بر تغییر فضای کالبدی این دانشگاه گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان بهتر است به شهرک‌های دانشگاهی ملحق شود.

میرصناعی ضمن ابراز خرسندی و شگفتی از اقدامات صورت پذیرفته در این مجموعه دانشگاهی گفت: خلاقیت‌ها، پویندگی‌ها و تازگی‌هایی که در این دانشگاه مشاهده می‌شود بدون شک با تکمیل پروژه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز یک جهش و تبدیل این مجموعه دانشگاهی را فراهم آورد.

او افزود: وقتی در شرایط سخت اقتصادی فعلی، با وجود کمبودها، سختی‌ها و دشواری‌ها کاری این‌چنین انجام شود، عشق می‌خواهد که نمود آن را در این دانشگاه و مسؤولان و کارکنان آن می‌توان به‌وضوح مشاهده کرد و این ارزشمند است و رضایت خدا و مردم را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان یکی از وظایف دانشگاه فنی و حرفه‌ای را تربیت تکنسین‌های ماهر دانست و بر لزوم تقاضامحور کردن رشته‌ها در سطح دانشگاه‌ها تأکید کرد.

میرصناعی، همکاری و همراهی مشتاقانه بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان را یادآور شد و تأکید کرد: اعضای این بنیاد به‌واسطه دل‌بستگی و تعلق‌خاطری که به این دانشگاه دارند همچون گذشته آماده هرگونه همکاری و کمک در برطرف کردن مشکلات پیش روی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان هستند.

در ادامه جلسه، سایر اعضا نیز با ابراز خشنودی از برگزاری این نشست، تقدیر و تشکر خود را از اقدامات انجام‌شده اعلام داشته و به بیان نقطه‌نظر و انتظارات مردم سمنان از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان پرداختند.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول