اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اختلاس‌ و فساد ناشی از نبود نظارت جدی است

جانشین نماینده‌ ولی فقیه در سیستان و بلوچستان وجود اختلاس‌ها، مفاسد اقتصادی و مفاسد اخلاقی را ناشی از فقدان نظارت صحیح عنوان کرد و گفت: برای رفع محرومیت مردم استان نظارت‌ها تشدید شود و با متخلفان مطابق قانون و مقررات برخورد قاطع صورت گیرد.

اختلاس‌ و فساد ناشی از نبود نظارت جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شناسایی فرصت ها و بهره مندی از ظرفیت های موجود در شهرستان خاش بستر رشد و پیشرفت علمی را فراهم می‌سازد.

حجت‌الاسلام بی‌نیاز تصریح کرد: مسوولان در هر منصب و جایگاهی تلاش خود را برای خدمت به مردم و رفع محرومیت های موجود دو چندان کنند.

وی با تأکید بر ضرورت به کارگیری مردم و استفاده از ظرفیت آنها برای حل بحران ها و موانع جامعه گفت: تحکیم مشارکت و حضور مردم و همچنین ایجاد فضای اعتماد برای ملت عرصه ی تعالی جامعه را نمایان می‌کند.

جانشین نماینده‌ ولی فقیه در سیستان بلوچستان نقش علما،معتمدین و ریش سفیدان را در حل معضلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی پر اهمیت عنوان کرد و افزود: تقویت و استحکام بخشیدن به وحدت عملی در سیستان و بلوچستان عامل رشد مردم و پیروزی در برابر دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام بی‌نیاز ضمن تاکید بر تقسیم بندی در فعالیت ها برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و برنامه ریزی جهت حل مشکلات کنونی و آینده نگری بحران های آتی گفت: جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی،رفع فقر و محرومیت مهم ترین برنامه مدیران در ادارات باشد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در شاخص های رشد ازدواج و کاهش طلاق حائز رتبه مطلوب در کشور است گفت: علی رغم وجود شاخصه های مثبت بیش از ۱۸ درصد از جمعیت استان را خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلام بی‌نیاز وجود اختلاس ها، مفاسد اقتصادی و مفاسد اخلاقی را ناشی از فقدان نظارت صحیح عنوان کرد و افزود: برای رفع محرومیت مردم استان نظارت ها تشدید شود و با متخلفان مطابق قانون و مقررات برخورد قاطع صورت گیرد.

بی‌نیاز یاد آور شد: احتمام به ضرورت اشتغالزایی و رونق خودکفایی سبب تأمین نیازهای اساسی مردم می‌شود و از سایر مشکلات در حوزه های مختلف جلوگیری می‌کند.

جانشین نماینده‌ ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تقویت وحدت و همدلی،پرهیز از حاشیه و پیگیری حل مشکلات معیشتی مردم را الویت های اصلی خدمتگزاری دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت الویت های فوق طی چندین سال گذشته شعار سال را برمبنای حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم پایه گذاری کرده است.

تداوم حضور ۵۰ درصدی کارکنان در ادارات بزودی ابلاغ خواهد شد

همچنین صالحی فرماندار خاش نیز در خصوص شاخص های مهم و ظرفیت های حائز اهمیت شهرستان خاش توضیحاتی ارائه کرد و گفت: شهرستان خاش در حوزه شاخص های عمرانی از ۹۸ درصد آب شرب شهری و ۷۲ درصد آب روستایی بهره مند است.

وی افزود: شهرستان خاش با برخورداری از ۵۰۴ هزار و ۴۴ رأس دام سبک و سنگین در زمینه پرورش دام مقام سوم را سیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده است.

صاحب گل صالحی با اشاره به نگاه بلند مقام معظم رهبری جهت توسعه شاخص های اساسی سیستان و بلوچستان در زیرساخت های گاز و راه آهن گفت: مسوولین با تدبیر و عقلانیت حاشیه هارا کنار زده و خدمت به مردم را لازمه‌ی کار خود قرار دهند.
 
فرماندار خاش با اشاره مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و فراگیر شدن این ویروس در هفته اخیر گفت: ممنوعیت استفاده از ماسک های فیلتردار در ادارات و سطح شهر و تداوم حضور ۵۰ درصدی کارکنان در ادارات بزودی ابلاغ خواهد شد.

رئیس شورای اداری خاش یاد آور شد: در بازدید های صورت گرفته ارزیابی عملکرد برخی از ادارات خدماتی و بانک های شهرستان در خصوص نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی رضایت بخش است.

صالحی تاکید کرد: وجود مشکلات اقتصادی و بحران‌های کنونی فضای بهره برداری منفی را برای دشمن ایجاد کرده است،خنثی شدن این توطئه‌ها از طریق تکریم ارباب رجوع و فعال شدن میز خدمت در ادارات میسر خواهد شد.

امام خاش نیز گفت: ایستادگی در برابر مشکلات و فشار های دشمن از نشانه های مومنین و تحقق وعده‌های الهی است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: در سایه حرکت انقلابی ملت ایران در برابر تمامی فشار های ظالمانه ایستادگی شده است.

وی با بیان اینکه مسئولین در جهت کسب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع توجه بیشتری داشته باشند گفت: کارگزاران نظام و دولتمردان نظارت بر بازار و گرانی ها را قوت بخشند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول