اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

چند مدیر در دانشگاه صنعتی شریف ابقا شدند

حکم چند مدیر در دانشگاه صنعتی شریف ابقا و یک مدیر جدید هم منصوب شد.

چند مدیر در دانشگاه صنعتی شریف ابقا شدند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، محمود فتوحی فیروزآباد رئیس دانشگاه در چند حکم، مدیرانی را منصوب کرده است.

براین اساس، فتوحی در حکمی محمد فرشچی، را از ۹۹/۳/۱ برای مدت دو سال به عنوان «مدیر گروه‌های آیرودینامیک و پیشرانش دانشکده مهندسی هوافضا » دانشگاه صنعتی شریف ابقاء کرد.

فتوحی طی حکمی حمیدرضا ربیعی، را از ۹۹/۳/۲۴ برای مدت دو سال به عنوان «رئیس پژوهشکده فناوری و اطلاعات و ارتباطات پیشرفته» دانشگاه صنعتی شریف ابقاء کرد.

رئیس دانشگاه طی حکمی غلامرضا پیرچراغی، را از ۹۹/۴/۱۷ برای مدت دو سال به عنوان «معاون آموزشی دانشکده مهندسی علم و مواد» دانشگاه صنعتی شریف ابقاء کرد.

وی طی حکمی دیگر عباس ابراهیمی، را از تاریخ ۹۹/۳/۷ برای مدت دو سال به عنوان «معاون آموزشی دانشکده مهندسی هوافضا» دانشگاه صنعتی شریف ابقاء کرد.

فتوحی رئیس دانشگاه طی حکمی سیاوش بیات، را از تاریخ ۹۹/۴/۲۱ برای مدت دو سال به عنوان «معاون پژوهشکده الکترونیک» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول