اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ثبت ۲ وقف جدید در میامی/ اهدای بیش از ۱۰ هزار مترمربع زمین برای امور خیر

مسؤول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه میامی گفت: دو مورد وقف جدید در میامی ایجاد و در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه ثبت شد.

ثبت ۲ وقف جدید در میامی/ اهدای بیش از ۱۰ هزار مترمربع زمین برای امور خیر

رضا قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی اظهار کرد: واقف خیراندیش، علی‌محمد عرب‌سرحدی در شهرستان میامی یک قطعه زمین به مساحت دو هزار و ۶۲۵ مترمربع را وقف کرد.

وی افزود: واقف در متن وقف نامه نیت خود را تأمین هزینه‌های مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای جودانه و هزینه‌های قرآنی در این مسجد تعیین کرده است.

مسؤول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه میامی تصریح کرد: ارزش ریالی این موقوفه بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است و متولی این موقوفه بر اساس نظر واقف با هیأت‌امنای مسجد است و باید درآمد موقوفه توسط متولی در راستای نیت واقف هزینه شود.

وی عنوان کرد: حبیب و عبدالله رعیتی نیز یک قطعه زمین به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع را با نیت تأمین هزینه‌های مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای جودانه و هزینه‌های قرآنی در این مسجد وقف کرده‌اند.

قاضی‌پور ارزش ریالی این موقوفه را حدود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تولیت این موقوفه نیز با هیأت‌امنای وقت مسجد است که بر اساس نیت واقف درآمد موقوفه را هزینه می‌کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۵/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول