اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رسانه‌ها از مسوولان مطالبه‌گری کنند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: از رسانه‌ها انتظار دارم به جای پرداختن به حواشی به دنبال مطالبه‌گری از مسوولان برای اجرای طرح‌های خود باشند.

رسانه‌ها از مسوولان مطالبه‌گری کنند

علیرضا شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: همانگونه که نماینده مردم شهرستان باید پاسخگوی مردم باشد مسئولان نیز باید جوابگو بوده و در هر زمان تلفن‌ ارباب رجوع را پاسخ دهند.

وی با مهم خواندن فرهنگ پاسخگویی افزود: اگر نمی‌توانیم برای مردم کاری انجام دهیم لااقل حرفشان را بشنویم زیرا اگر انها احساس کنند کسی نیست به حرفشان گوش دهد منجر به بروز بی‌اعتمادی می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای پیگیری و به نتیجه رسیدن برنامه‌های شهرستان به کار گرفته‌ام افزود: به طور مستمر کارهای شهرستان را از طریق مرکز پیگیری می‌کنم و از رسانه‌ها نیز انتظار دارم به جای پرداختن به حواشی به دنبال مطالبه‌گری از مسئولین برای اجرای طرح‌های خود باشند.

وی به بخشی از پیگیری‌های صورت گرفته برای بالا بردن ضریب اشتغال در شهرستان اشاره کرد و افزود: طی هماهنگی با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی مراحل ایجاد و راه‌اندازی گاوداری ۶ تا ۱۲ هزار راسی از سوی شستا در دست اقدام است که در حال حاضر زمین مورد نیاز آن معرفی شده و امیدواریم عملیات اجرایی آن امسال شروع شود.

شهبازی از پیگیری‌های لازم برای فعال شدن واحدهای تولیدی راکد خبر داد و گفت: طی بازدیدهایی که از شهرک صنعتی صورت گرفت مشخص شد تعدادی از این واحدها از جمله شرکت نهاوند لبن غیر فعال هستند که به دنبال حل مشکلات آنها  از طریق بانک‌ها و سایر ادارات هستم.

وی به وضعیت دریافت حقوق از مجلس اشاره کرد و گفت: من به دنبال استفاده از منافع نمایندگی نبوده و دغدغه‌ام کار برای مردم و توسعه شهرستان است لذا قصد دارم که حقوق دریافتی نمایندگی خود را در حسابی واریز و پس از چند سال آن را صرف کارهای عام‌المنفعه کنم لذا این کار می‌تواند به یک فرهنگ تبدیل شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خدمت مخلصانه به مردم را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد و افزود: ما همه برای خدمت به مردم آمده‌ایم و برای این کار باید از همه فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه لازم است برخی کارهای تشریفاتی در ادارات حذف شود گفت: از آنجایی که وظیفه دارم برای مردم خدمت کنم لذا به مسئولان ادارات اعلام کرده‌ام که هر کس برایم بنر خیر مقدم بزند برای او توبیخی خواهم گرفت.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول