اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

صلح و سازش دو خانواده پس از چندین سال در چاروسا

اختلافات دو خانواده در چاروسا پس از سالها با حضور مسئولین به صلح و سازش ختم شد.

صلح و سازش دو خانواده پس از چندین  سال در چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، صلح و سازش دو خانواده از روستای امامزاده میرسالار پس از چند سال کینه و دشمنی با تلاش های امام جمعه قلعه رئیسی و دیشموک دادرس دادگاه عمومی بخش چاروسا آیین صلح و سازش میان دو خانواده افروشه و صالح نسب که به علت وقوع سانحه تصادف چندسال در تب کینه و دشمنی بودند در محل فرمانده انتظامی بخش چاروسا برگزار شد.

در این مراسم سروان جمشید ساعدی زاده فرمانده انتظامی بخش چاروسا ضمن گرامیداشت ولادت امام رضا( ع ) ضمن خیرمقدم و تقدیر وتشکر از بزرگان، ریش سفیدان، امامان جمعه قلعه رئیسی و دیشموک و دادرس دادگستری و خانواده افروشه و خانواده صالح نسب بیان داشت قرار گرفتن در مسیر صلح و سازش و ارتقای فرهنگ جامعه کمک شایان توجهی به جهت جلوگیری از کج رویها و ناملایمات ما میتواند داشته باشد.

صادق انصاری دادرس دادگاه عمومی بخش چاروسا ضمن تقدیر و تشکر از بزرگان سادات امام زاده میرسالار امام جمعه  بخش چاروسا وامام جمعه بخش دیشموک که بیشترین تلاش را در جهت صلح و سازش دو خانواده افروشه و صالح نسب داشتند تقدیر و تشکر نمود و به نقش بزرگان یک خانواده و طایفه را در ایجاد روحیه دوستی و آرامش فرزندان و جوانان مهم دانست و اضافه کرد: اگر بزرگترهای خانواده کینه ها را به فرزندان خود منتقل نکنند کج روی از قانون به حداقل می رسد و به امنیت و سلامت و آرامش خانواده کمک می کنند.

وی گفت: ایجاد صلح و سازش بین این دو خانواده که چند سالی است که ناخواسته روی آرامش ندیده اند حرکتی ارزشمند است.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه بخش چاروسا ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و بانیان این اقدام ارزشمند بیان داشت: بزرگان خانواده باید ارتباط مستمری پیش از این داشته باشند و باعث پاک شدن کدورت ها و ایجاد روحیه صلح و دوستی در بین فرزندان و بستگان خود شوند.

وی سعه صدر و انعطاف پذیری این دو خانواده را نتیجه تلاش همگانی دانست و یادآور شد: امروز شاهد فرهنگ رو به پیشرفت در بحث امنیت و آرامش در این دو خانواده و طایفه هستیم.

جهان نیکبخت فرهنگی  به نمایندگی از بزرگان سادات امام زاده میرسالار از تلاش های ائمه جمعه بخش چاروسا و بخش دیشموک و دادرس بخش چاروسا صادق انصاری و فرمانده انتظامی بخش چاروسا که در جهت صلح و سازش دو خانواده افروشه و صالح نسب تلاش  نمودند تقدیر و تشکر نمود.

در پایان هر دو خانواده در کنار هم با فضای آرامش اختلافات را کنار گذاشته و نسبت به مسائل رخ داده همدیگر را بخشیدند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول