اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بانک اطلاعات ایثارگران استان سمنان تدوین شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان بر لزوم تشکیل بانک اطلاعات تخصصی ایثارگران استانداری سمنان و فرمانداری‌های تابعه برای بهره‌گیری مطلوب و شایسته از توانمندی‌های آنها تأکید کرد.

بانک اطلاعات ایثارگران استان سمنان تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در دیدار با اعضای شورای ایثارگران استانداری سمنان با بیان اینکه همه دلسوزان نظام و خادمان مردم به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ادارات دارند، اظهار کرد: بنده همیشه به خانواده شهدا ارادت قلبی داشته و این عزیزان را در زندگی شخصی و اجتماعی خود به‌عنوان الگوی صبر و استقامت می‌دانم. 

وی خاطرنشان کرد: در جهان هستی هر کس بایستی به‌نوعی دین و وظیفه خود را ادا کند و مأموریتش را به سرانجام رساند و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان با گذشتن از جان و مال و آسایش زندگی خود برای بهبود وضعیت جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، این نقش را به نیکی ایفا کرده‌اند و بر همه ما فرض است تا حق نعمت ادا کنیم و حافظ حرمت خون شهدا باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان با ابراز خرسندی از نشست با اعضای شورای ایثارگران استانداری سمنان، حضور آن‌ها را در دفتر معاونت را به فال نیک گرفت و افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی همواره در کنار جامعه ‌ایثارگران استان است و بر رفع مشکلات و مسائل خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در استانداری و فرمانداری و شهرداری‌های تابعه استان می‌کوشد. 

منصوری با اشاره بر لزوم ایجاد تحرک و پویایی در جامعه گفت: در شرایطی که بنا به دلایل مختلف با کاهش شور و انگیزه مواجه هستیم، نیازمند انجام کار فرهنگی بوده و در این راستا، خانواده شهدا محور این بیداری و آگاهی هستند و باید در ایجاد انگیزه در جامعه پیشگام و پیشران باشند.

وی بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و برگزاری جلسات خاطره‌گویی تأکید کرد و افزود: بازگویی روحیات ایثارگرانه خانواده شهدا می‌تواند به‌عنوان یک حرکت فرهنگی و ارزشی تلقی شه و فرهنگ غنی ایثار و شهادت را در زندگی ما جاری کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان افزود: نقل تجارب و آموزه‌های ایثارگران در تحمل سختی‌ها، ایستادگی و مقاومت برابر شدائد می‌تواند الگو و انگیزه زندگی سالم و ارزشمند برای جامعه کارکنان دولت باشد.

منصوری، ایثار را نقطه مقابل خودکامگی دانست و افزود: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت سبب خواهد شد تا انسان‌ها را از تفرقه دور ساخته و به‌سوی وحدت و یکرنگی سوق دهد و دل‌ها را به هم نزدیک کند.

وی با اشاره به شکل گرفتن شورای مشورتی کارکنان گفت: یکی از برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان، این است که شورای مشورتی را پویا و فعال‌تر سازد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان از جامعه ایثارگران خواست تا در این شورا با تجربیات و تخصص خود حضور فعال داشته باشند.

منصوری  همچنین بر ارائه بانک اطلاعاتی تخصص‌ها و تجربیات و سابقه مسؤولتی ایثارگران استانداری سمنان و فرمانداری‌های تابعه برای بهره‌گیری مطلوب‌تر و شایسته‌تر از این عزیزان در تصمیم‌سازی‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول