اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پایان کار دومین جشنواره سراسری عکس «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان

دومین جشنواره سراسری عکس از چشم دختران ببینیم در رفسنجان به کار خود پایان داد.

پایان کار دومین جشنواره سراسری عکس «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ساجده دهقانی در آیین اختتامیه دومین جشنواره عکس از چشم دختران ببینیم، اظهار داشت: در این دوره رویکرد ویژه‌ای به مسائل فرهنگی شده که جشنواره عکس ویژه بانوان با عنوان از چشم دختران ببینیم در راستای برنامه‌های فرهنگی برگزار شده که دومین آن پرشورتر از سال قبل برگزار شد.

مدیر روابط‌عمومی شهرداری و دبیر دومین جشنواره عکس دختران بیان داشت: از مهم‌ترین شاخص‌های جشنواره بهره‌گیری از سه داور کشوری که اهل رفسنجان هستند، بود که یک هزار اثری که به دبیرخانه ارسال شده را داوری کردند.

وی تصریح کرد: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه 97 اثر از 43 هنرمند به نمایش گذاشته شده است و هشت نفر در دو بخش اصلی و ویژه به عنوان نفرات برتر این جشنواره شناخته شدند که از مناطق مختلف کشور و رفسنجان هستند.

مختاری سرپرست شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که با فرصت‌های هنری که در اختیارشان قرار می‌گیرد خلاقیت خود را به نمایش میگذارند، افزود: از نظر ما همه شرکت کننده‌ها برنده هستند چراکه حضورشان مغتنم بود.

وی بر اهمیت دادن شهرداری به بخش هنر اشاره کرد و بیان داشت: تأسیس چندین فرهنگسرا نمودی‌ست در این حوزه که استفاده‌های خیلی خوبی از آن می‌شود.

به گزارش فارس در حاشیه مراسم اختتامیه ضمن تقدیر از نفرات برتر و برگزارکنندگان این جشنواره، نمایشگاه عکس بانوان در گذر بنفشه برپا شده و علاقه‌مندان زیادی از این آثار دیدن می‌کنند و امشب این نمایشگاه هم به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول