اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۶۰ میلیارد تومان برای ۲۵۶ طرح در شهرستان همدان توزیع شد

فرماندار شهرستان همدان گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۵۶ طرح در شهرستان همدان توزیع شد.

۶۰ میلیارد تومان برای ۲۵۶ طرح در شهرستان همدان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان از اختصاص ۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی به دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل و اجرای ۲۵۶ طرح در سطح شهرستان همدان خبر داد.

وی گفت: ۱۴۲ میلیارد و یکصد میلیون تومان اعتبار برای ۲۶۸ طرح در اعتبارات سال جاری برای تکمیل و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سطح شهرستان از پنج محل پیش‌بینی و ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان همدان افزود: از این میزان ۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبارات ابلاغ شده از منابع استانی است که شامل ۲۷ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی‌ها، ۱.۵ میلیارد تومان از محل سه درصد نفت و گاز و ۳۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان اعتبار متوازن است.

وی با بیان اینکه الزامات قانونی بودجه در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گرفته است تصریح کرد: رویکرد ما در توزیع اعتبارات اولویت دادن به طرح‌های مردم‌محور بوده که از پیشرفت فیزیکی بیشتری برخوردار بوده تا سریعتر به بهره‌برداری برسد.

افشاری افزود: از محل منابع مالیات بر ارزش افزوده نیز حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده که ۱۲ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان مربوط به ورزش‌های همگانی و یک میلیارد و ۷۶ میلیون تومان مربوط به ورزش دانش‌آموزی است.

وی ادامه داد: در جابجایی اعتبارات بین فصول تعیین شده محدودیت قانونی داریم و مدیران باید پیگیر تخصیص اعتبارات و اجرای سریعتر پروژهای مربوطه باشند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به این که میزان تحقق تعهد اشتغال در شهرستان همدان طی سه ماهه سال جاری ۱۱۳ درصد بوده است، عنوان کرد: میزان تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری یک‌هزار و ۵۷۴ مورد پیش‌بینی شده که در سه ماهه نخست امسال برای یک‌هزار و ۷۷۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک‌هزار و ۳۵۰ نفر بیمه شده اجباری جدید هستند افزود: در این راستا دستگاه‌های اجرایی زمینه اشتغالزایی را برای ورود و فعالیت بخش خصوصی فراهم کرده‌اند و در شهرستان همدان ایجاد مشاغل پایدار را هدفگذاری کردیم.

افشاری افزود: ۴۳ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی مرکز استان تحصیل می‌کنند که در کنار هیات‌های علمی و اساتید دانشگاه یک ظرفیت قابل توجه در همدان است.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول