اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پاسخ آقای شهردار به درخواست‌های مردم سرخه

شهردار سرخه به درخواست مکرر مردم در خصوص رسیدگی به پارک‌ها و سالم‌سازی وسایل بازی شهر سرخه پاسخ می‌دهد.

پاسخ آقای شهردار به درخواست‌های مردم سرخه

مصطفی نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه، در خصوص اقداماتی که در پارک ملت و سایر پارک‌های شهر سرخه انجام ‌شده، اظهار کرد: زیباسازی ورودی پارک ملت و پارک ۱۳ آبان و ایجاد محل‌های مناسبی برای اسکان موقت همشهریان و مسافران در بوستان نماز از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در تابستان سال جاری بوده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام‌شده، می‌توان به مواردی چون نصب باکس تفکیک زباله، تعویض و رنگ‌آمیزی پایه چراغ‌ها و نصب صندلی اشاره کرد. بخش ورودی پارک ملت به علت وجود درختان بسیار بلند میدان دید را کاملاً محدود کرده بود و با هدف جذابیت فضا، کلیه درختان به سمت بلوار بسیج توسط همکاران واحد امور شهری هرس شد.

شهردار سرخه گفت: وسایل بازی برقی داخل پارک ملت چندین سال قبل خریداری‌شده و به علت عدم صدور تأییدیه توسط اداره استاندارد وسایل بازی بلااستفاده بودند و شهرداری در قالب مزایده نسبت به فروش آن اقدام کرد و خرید لوازم بازی جدید در دست اقدام است؛ البته در سال‌های آتی حتماً این بخش از پارک رونق بیش‌تری خواهد گرفت.

نطنزی اضافه کرد: وسایل بازی خاص کودکان در حال حاضر در پارک ملت موجود و استاندارد بوده و همچنین کف‌پوش‌های این بخش تعویض شده است و خانواده‌ها با خیالی آسوده می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص عدم روشنایی کافی پارک‌های شهر بیان داشت: به علت شیوع ویروس کرونا به مدت چهار ماه، پارک‌های سطح شهرستان تعطیل بوده و حتی با نصب بنر از حضور مردم در پارک‌ها ممانعت می‌شده است.

شهردار سرخه گفت: در این راستا؛ با هدف صرفه‌جویی در مصرف برق، وسایل روشنایی در پارک‌ها خاموش بوده و فقط یک‌سوم آن‌ها روشن بوده‌اند.

نطنزی افزود: با ورود به فصل تابستان، برق‌ پارک‌های سطح شهر روشن شده و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی به لحاظ تأمین نور نداریم.

وی با بیان اینکه ما در کلیه بوستان‌ها و پارک‌ها با هدف فراهم آوردن فضایی شاد و سالم و مفرح برای خانواده‌ها و کودکان آب‌نما نصب و کلیه پایه چراغ‌ها رنگ‌آمیزی و لامپ‌های سوخته را تعویض کرده‌ایم، افزود: در کنار آن کلیه درختان پارک‌ها هرس، پاک‌سازی چمن‌ها، رنگ‌آمیزی جدول و صندلی‌های پارک‌ها انجام‌ شده است.

شهردار سرخه در خصوص عدم رسیدگی به پارک خیابان سردار، واقع در روبه‌روی اداره میراث فرهنگی شهرستان اظهار کرد: به علت انجام کارهای عمرانی در این منطقه و اجرای جداره‌سازی دیوار خیابان سردار بخشی از مصالح ساختمانی در داخل محل بازی کودکان ریخته شده و فضایی نامناسب را ایجاد کرده که نواقص برطرف و تا هفته آتی محیطی مناسب برای بازی کودکان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/74002/ب/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول