اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وقف با نیت ترویج حجاب و عفاف در شاهرود انجام شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بر لزوم توجه به وقف با موضوع ترویج حجاب و عفاف در این شهرستان تأکید کرد و خواستار اهتمام به این موضوع شد.

وقف با نیت ترویج حجاب و عفاف در شاهرود انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، جلسه معاونت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود عصر پنج‌شنبه در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

در جلسه معاونت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود، بر لزوم توجه به ابزار هنر در انتقال معروفات و فرهنگ‌سازی در زمینه حجاب و عفاف تأکید شد.

سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده سپاه شاهرود در این نشست با اشاره به هفته حجاب و عفاف، به اجرای ۸۵ برنامه در این راستا به همت بسیج جامعه زنان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مصوبات جلسه قبل ستاد در مورد جنگل ابر اجرایی شده و اثرات خوبی داشته است، بر ضرورت توجه به این موضوع تأکید کرد.

خوش‌قدم به موضوع عید غدیر و جشن برای این ایام نیز اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی و همکاری بسیج هنرمندان مقرر شد تا در سطح شهر کاروان شادی راه افتاده و برنامه‌های را در سطح شهر اجرا کند.

فرمانده سپاه شاهرود به توجه در خصوص وقف با موضوع ترویج حجاب و عفاف نیز اشاره و خواستار توجه به این موضوع شد.

نباید به بهانه کرونا موضوعات مهم مذهبی را تعطیل کرد

حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این نشست، با تأکید بر لزوم حفظ شعائر اسلامی و مناسبت‌های دینی و مذهبی، بر اجرای این برنامه‌ها با رعایت اصول بهداشتی تأکید کرد و افزود: نباید به بهانه کرونا موضوعات مهم مذهبی را تعطیل و می‌توان با رعایت اصول بهداشتی این موارد را اجرا کرد و عید غدیر نیز مستثنی نیست و باید پاس داشته شود.

وی با تأکید بر استفاده از ابزار هنر برای جذب مردم گفت: در بوستان‌های شهر چرا طرح بوستان سلامت که سپاه اجرا می‌کرد، اجرا نمی‌شود؟ وقتی در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی باشد، چرا اجرا نشود و باید به این نکات در ایام اوقات فراغت توجه کرد.

امینی به جنگل ابر نیز اشاره و بر ترویج معروفات با ابزار هنر در این محیط و حفظ تعادل در اجرای برنامه‌های مذهبی در این محیط تأکید کرد.

امام جمعه شاهرود افزود: مردم برای تفریح به این محیط می‌آیند و باید با توجه به این موضوع برنامه‌های فرهنگی هنری و مذهبی اجرا شود.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به‌عنوان معروفی مهم، بر تقدیر از بانوان محجبه در این هفته در ادارات و ارگان‌ها و فروشگاه‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/74036/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول