اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم اصلاح روند برگزاری آزمون‌های وکالت/ مجلس آماده کمک است

نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری آزمون وکالت برای فارغ التحصیلان این رشته با روش فعلی منطقی به نظر نمی رسد و لازم است نیازسنجی در مرحله پذیرش دانشجویان در دانشگاه ها انجام شود.

لزوم اصلاح روند برگزاری آزمون‌های وکالت/ مجلس آماده کمک است

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برگزاری آزمون وکالت برای فارغ التحصیلان این رشته با روش فعلی منطقی به نظر نمی رسد و لازم است نیازسنجی در مرحله پذیرش دانشجویان در دانشگاه ها انجام شود.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد در بدو پذیرش دانشجو نسبت به نیاز بازار کار توجه شود، تصریح کرد: برگزاری آزمون های وکالت پس از طی دوران تحصیلات دانشگاهی موضوعی است که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.

نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شغل وکالت یکی از مشاغل حساس است، افزود: وکلا باید در فضای یکسان مشغول به کار شوند و برگزاری آزمون پس از گذران دوره تحصیل، صرفا برای فارغ التحصیلات رشته وکالت، قابل پذیرش نیست.

همتی اعلام کرد: این امر سبب شده تا شغل وکالت انحصاری شده و پرونده های وکالت نیز انحصاری شوند و انحصار در هر اموری مشکل ساز می شود.

وی با بیان اینکه از تشکل های دانشجویی و مطالبه گری این تشکل های دانشجویی در مجلس حمایت می کنیم، گفت: فارغ از هر موضوع دیگری، جایی که منافع محرومان مد نظر قرار گیرد، مجلس آماده کمک است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول