اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک با 70 درصد تخفیف در غرفه‌های بازیافت سطح شهر خبر داد.

اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت، اظهار کرد: پیش از این طرح‌های متنوعی با محوریت تبادل با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت سطح شهر اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح تبادل پسماند خشک با کتاب، گل، گیاه، لوازم ورزشی، لوازم التحریر و … گفت: این طرح‌ها به صورت دائم و مناسبتی در غرفه‌ها اجرایی و با استقبال مناسبی از سوی شهروندان همراه بوده است.

میرابراهیمی با بیان اینکه طرح تبادل پسماند خشک با کتاب در ۱۵ غرفه بازیافت اجرا می‌شود، یادآور شد: غرفه‌های واقع در خیابان باجک، رسالت، نظری ثابت، دروازه ری، کلهری، سعدی، نواب، دورشهر، عماریاسر، رئیس کرمی، چمران، کارگر، جانبازان، کیوانفر و کانال، محل اجرای این طرح می‌باشند.

وی همچنین خاطرنشان شد: شهروندان با مراجعه به این غرفه‌ها از تخفیف ۷۰ درصدی برای خرید کتاب نیز بهره‌مند می‌شوند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سازمان در نظر دارد اجرای این طرح را به صورت مداوم در تمام غرفه‌های بازیافت دنبال کرده و استقبال و حضور شهروندان برگزاری این برنامه را رونق می‌بخشد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول