اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فارس من| آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار شد

آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی پس از کش و قوس متعددی که داشت، در نهایت امروز برگزار شد.

فارس من| آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، امروز 20 تیر بعد از کسب مجوز از ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد تا کسانی که موفق به کسب 50 درصد نمره شوند، بتوانند دوره آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان سپری کرده و مهر امسال در مدارس شروع به فعالیت کنند.

طی هفته‌های گذشته، تعدادی از آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی نسبت به برگزاری این آزمون گلایه داشتند که چرا فقط باید آنها آزمون دهند و دو گروه معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی نیاز به برگزاری آزمون نداشتند و از آن سو، مسؤولان آموزش و پرورش عنوان می‌کردند که این موضوع یک تکلیف قانونی است.

آموزشیاران نهضت سوادآموزی این موضوع را نه تنها با تجمع پیگیری کردند بلکه در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس هم با ثبت سوژه‌هایی با عنوان «آزمون نهضت سوادآموزی به دانشگاه فرهنگیان منتقل شود» و «لغو آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان آموزشیاران نهضت سوادآموزی» خواستار پیگیری شدند.

اما در نهایت این آزمون، امروز در سراسر کشور برگزار شد؛ شاپور محمدزاده رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به تعداد ثبت‌نام شدگان در این آزمون اشاره کرد و گفت: «تعداد ثبت‌نام شدگان در این آزمون 24 هزار و 200 نفر است که در صورت کسب نمره حدنصاب 50 درصد جهت دوره یکساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند».

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز امروز از حوزه‌های برگزاری آزمون نمونه دولتی، آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت و حوزه المپیاد فیزیک بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند برگزاری این آزمون‌ها که با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری بود قرار گرفت.

در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از آموزشیاران و دانش‌آموزان به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آزمون قدردانی کرده و از عوامل اجرایی آزمون به جهت فراهم کردن و رعایت استانداردهای بهداشتی در آزمون، تشکر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول