اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن: اعتمادسازی بین مردم رسالت همه مدیران است

امام جمعه بردسکن گفت: رسالت همه مدیران است که اعتماد سازی به‌عنوان بزرگترین سرمایه نظام اسلامی را حفظ کنند.

امام جمعه بردسکن: اعتمادسازی بین مردم رسالت همه مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن، اظهار کرد:  مدیران در هر سطوح کاری نباید با اقدامات کاری خود صدماتی را  بر بدنه نظام وارد کنند وبی اعتمادی را بوجود آورند.

امام جمعه بردسکن با برشمردن خصلت‌های افرادی که می‌خواهند اعتبار زدایی از مردم و نظام ما داشته باشند، افزود:   حرکت نظام ما به‌سوی پیشرفت وتعالی است و لذا باید هر مدیر در هرجایگاهی قرار دارد موجب حفظ نظام واعتبار آن باشد.

امینی تأکید کرد: دشمن قصد دارد به شکل‌های مختلف و در رأس آنها مثلث شوم  دشمنان که تشکیل شده است، تصمیمات نظام را زیر سوال ببرند و با بی اعتبار روا داشتن  این تصمیمات تزلزلی را در کشور بوجود آورند.

وی افزود: اگر  گاهی افراد خودی به اعتماد مردم آسیب برساند خیانت کرده و دشمنان در جبهه اسکتبار در مثلث شومی که تشکیل داده اند می خواهند سرمایه اعتباری مردم ما بگیرند نسبت به نظام بگیرند.

امام جمعه بردسکن گسترش فساد و بی‌بندوباری را یکی دیگر از برنامه‌های دشمنان نام برد و بیان کرد: دشمن قصد دارند با حمله به ستون و خیمه انقلاب  ولایت را نشانه رود  و این درحالی است که دشمن  در خواب است.

وی  با بیان اینکه حمایت از رهبری نظام و انقلاب امری ضروری است، افزود: با حمایت از رهبری تهدیدهای دشمنان را به یاس تبدیل کنیم.

امینی به سالروز تشکیل شورای  نگهبان اشاره کرد و گفت: اگر شورای نگهبان نباشد و یا تضعیف شود، نه نشانی از اسلامیت نظام باقی خواهد ماند و نه نشانی از جمهوریت نظام.

وی تصریح کرد: لذا همین اهمیت و تأثیرگذاری شورای نگهبان است که باعث شده دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی، این نهاد مقدس و حتی اعضای آن را مورد هجوم و تخریب شدید خود قرار دهند و به طور مداوم در مورد عملکرد این شورا، در سطح جامعه شبهه افکنی کنند.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه در بردسکن 400 نفر عضویت در این شورا دارند خدمات این نهاد انقلابی را  مورد تجلیل قرارداد وگفت: دشمنان ایران کج فهم هستند.

وی بیمه زنان و ارائه خدمات بیمه‌ای برای بانوان را یکی از برنامه‌های دارای اولویت تامین اجتماعی نام برد.

امام جمعه بردسکن با تجلیل از خدمات بهزیستی که افراد تحت پوشش بالایی در شهرستان را دارد  افزود: خیرین بیشتر  کمک معنوی ومادی خود را داشته باشند.

درپایان خطبه های نماز جمعه بردسکن، امینی از تلاش های نماینده شهرستان در مجلس شورای تقدیر نمود وخواستار حضور فعال وبا رعایت موازین دینی واداری در مجلس  وبرخورد  لازم با امور را با همت وتوان بیشتری با رعایت های لازم  داشته باشد.

 انتهای پیام/70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول