اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

کرونا خللی در آموزش قاریان نوجوان ایجاد نکرد/ آموزش مجازی محور برنامه‌های طرح اسوه

دبیر طرح اسوه از برگزاری برنامه‌های طرح به صورت مجازی خبر داد و گفت: از ابتدای سال 98 برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی طرح به صورت مجازی برگزار می‌شد، از این رو با شیوع کرونا به هیچ وجه غافلگیر نشدیم و خللی هم در برنامه‌ها وارد نشد.

کرونا خللی در آموزش قاریان نوجوان ایجاد نکرد/ آموزش مجازی محور برنامه‌های طرح اسوه

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس طرح اسوه ویژه آموزش و پرورش نوجوانان مستعد در هنر تلاوت قرآن کریم امسال در جدیدترین برنامه خود اقدام به عضوگیری جدید برای دوره آموزشی بلند مدت کرده است.

استقبال ۱۱۰ قاری نوجوان از دور جدید طرح اسوه

محمدتقی میرزاجانی دبیر طرح اسوه در گفت‌وگو با فارس درخصوص عضوگیری جدید طرح اسوه گفت: امسال فرآیند عضوگیری جدید طرح استفاده از ۲۲ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و در این راستا ۱۱۰ قاری نوجوان رده سنی ۹ تا ۱۲ سال نام‌نویسی و اثر اولیه خود را برای دبیرخانه طرح ارسال کردند.

راه‌یابی ۴۰ نفر به مرحله دوم استعداد‌یابی طرح اسوه

وی از برگزاری دو مرحله آزمون برای شناسایی استعداد‌های برتر خبر داد و گفت: مرحله اولیه ارزیابی‌ها توسط اساتید قرآن کریم انجام شد و ۴۰ نفر موفق شدند در مرحله اول نصاب فنی لازم را کسب و به مرحله بعد راه پیدا کنند.

دبیر طرح اسوه از برگزاری مرحله بعدی آزمون در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد و گفت: آزمون نهایی عضوگیری طرح اسوه در روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود و در کنار برگزاری آزمون، از والدین شرکت‌کنندگان هم مصاحبه ای به عمل می‌آید.

استقبال از طرح بیش از سال گذشته است/ ورودی‌های دور اول فارغ‌التحصیل شدند

میرزاجانی استقبال از طرح اسوه را مطلوب دانست و گفت: امسال استقبال از طرح بسیار خوب بوده و حتی تعداد داوطلبان برای عضویت در این طرح بیش از سال گذشته است، همچنین شرکت‌کنندگانی که ورودی دوره اول طرح اسوه بودند امسال به نوعی فارغ التحصیل شدند و دیگر گروه‌های شرکت‌کننده در طرح اسوه کماکان مشغول آموزش و پرورش هستند.

از ابتدای سال ۹۸ آموزش مجازی در دستور کار بود/ کرونا خللی در برنامه‌ها ایجاد نکرد

وی با بیان اینکه کرونا تأثیر چندانی بر روند طرح اسوه نگذاشته است، گفت: موضوع برگزاری آموزش از راه دور طی چند سال اخیر در دستور کار طرح قرار داشته و این امر از ابتدای سال ۹۸ به صورت جدی اجرایی شد و ما آموزش مجازی را از ابتدای سال ۹۸ آغاز کردیم که هنوز هم ادامه دارد، از این رو با شیوع ویروس کرونا به هیچ وجه غافلگیر نشدیم و روند طرح مانند قبل بر بستر فضای مجازی دنبال می‌شود، همچنین آزمون‌ها و مصاحبه والدین که قرار است اواخر هفته جاری برگزار شود هم به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول