اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

آغاز نام نویسی چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی 99

دبیر چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در حاشیه دومین مجمع هماهنگی سال ۱۳۹۹ در مرکز همایش‌های صدا و سیما، از شروع ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی خبر داد.

آغاز نام نویسی چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی 99

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در حاشیه دومین مجمع هماهنگی سال ۱۳۹۹ در مرکز همایش‌های صدا و سیما، دبیر چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از شروع ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی خبر داد.

وی با اعلام آغاز ثبت‌نام این آزمون به مدت دو هفته گفت: داوطلبان متقاضی می‌توانند از امروز ۲۱ تیرماه، در آزمون استخدام بخش خصوصی که حدود ۱۸۵۰۰ موقعیت شغلی در بیش از ۲۴۰۰ شرکت و سازمان دانش بنیان، صنعتی و تجاری بخش خصوصی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.

محمدحسین قمری با بیان اینکه تنها شرط لازم برای داوطلبان در این آزمون شرط سنی بالای ۱۵ سال است، افزود: داوطلبان می‌توانند در ۹ دسته شغلی با ۲۶۴ عنوان شغلی به رقابت پرداخته و بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، ثبت‌نام کرده و از فرصت استخدام در یکی از ۲۴۰۰ شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند.

دبیر چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی با اشاره به اینکه دسته‌های شغلی این آزمون عبارتند از مالی، اداری و حقوقی، مهندسی، فنی و اجرایی، هنر، رسانه و آموزش، مدیریتی، کارشناسی و ارائه خدمات، سلامت، بازاریابی و فروش و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: نکته ویژه این آزمون، اعلام نیاز برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها به دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی برای جذب بیش از ۱۰۰۰ نیرو به‌طور جداگانه در موقعیت‌های جداگانه در موقعیت‌های مختلف است. از جمله این سازمان‌ها، سازمان صدا و سیما با اعلام نیاز ۱۰ هزار نیرو، گروه صنعتی فولاد هیربد با اعلام نیاز ۳۰۰۰ نیرو، شرکت مهندسی کیان ترابر، ذوب فولاد امید آریان، مجموعه فروشگاه‌های رفاه، بیمه پاسارگاد، بیمه کارآفرین و تعدادی دیگر از شرکت‌ها و سازمان‌ها که اسامی کامل آن‌ها در دفترچه راهنمای چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی درج شده است.

قمری با بیان اینکه چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری در ۳۱ استان کشور برگزار و ثبت‌نام آن به صورت اینترنتی و از طریق سایت inre.ir انجام می‌شود، افزود: آزمون استخدام بخش خصوصی در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن به‌صورت اینترنتی شامل آزمون‌های شخصیت شناسی، دانش و مهارت‌های عمومی و تخصصی هر شغل از طریق پاسخگویی به سوالات چند گزینه‌ای بوده و مرحله دوم آن در قالب مصاحبه حضوری با شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان‌های محل برگزاری آزمون  دفترچه راهنمای آزمون را از inre.ir  دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول