اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برنامه‌های قرآنی شهر تهران با اولویت آموزش یکسان‌سازی می‌شود

رئیس فرهنگسرای قرآن از برنامه‌ریزی این فرهنگسرا برای بازآرایی رویه‌ها و سیستم‌های آموزشی حوزه‌های قرآن شهرداری تهران و استانداردسازی ساختارهای آموزشی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در حوزه قرآن خبر داد.

برنامه‌های قرآنی شهر تهران با اولویت آموزش یکسان‌سازی می‌شود

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس دوره‌های حفظ قرآن کریم به صورت مجازی توسط فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

این دوره‌ها شامل دوره‌های حفظ تخصصی قرآن و حفظ سوره‌های منتخب شامل سوره‌های «یاسین»، «واقعه»، «تبارک» و چند سوره دیگر برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۷۸۸۵۳۴ تماس حاصل کنند، همچنین داوطلبان جهت نام‌نویسی از طریق سامانه آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی http://edu.farhangihonari.ir اقدام کنند.

بنابر این گزارش فرهنگسرای قرآن در دوره مدیریت جدید برنامه‌ریزی برای یکسان‌سازی فعالیت‌های قرآنی فرهنگسرا‌های تهران را آغاز کرده است.

رحیم خاکی رئیس فرهنگسرای قرآن در این خصوص گفت: این فرهنگسرا در راستای بازآرایی رویه‌ها و سیستم‌های آموزشی حوزه‌های قرآن شهرداری تهران و استانداردسازی ساختارهای آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه قرآن، برنامه‌ریزی‌ خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به حوزه‌های آموزشی این مرکز، گفت: در زمینه آموزش در حوزه قرآن، نیازمند تبیین استانداردها، برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن و بازآرایی رویه‌ها و سیستم‌های آموزشی هستیم و بدین منظور باید در دوره‌های تربیت مربی اتفاقات مهمی رخ دهد تا به اهداف خود دست یابیم.

وی همچنین تصریح کرد: ۲۱ تیرماه، جلسه‌ای را با مدیران قرآنی فعال و باسابقه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران داریم که در این جلسه برای استانداردسازی ساختارهای آموزشی سازمان در حوزه قرآنی برنامه‌ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول