اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

غسالخانه کرونایی در دوگنبدان راه اندازی شد

شهردار دوگنبدان گفت:با افزایش فوتی های ناشی از ویروس کرونا و برای جلوگیری از انتشار این ویروس غسالخانه جداگانه راه اندازی شد.

غسالخانه کرونایی در دوگنبدان راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مسعود ظفری در نشست شورای سلامت شهرستان از راه اندازی غسال خانه جداگانه برای فوتی های ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه این غسال خانه به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ایجاد شده است، افزود: همچنین برای انتقال اجساد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا یک دستگاه آمبولانس حمل میت کرایه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کار فوت شدگان کرونایی شهرستان باشت توسط شهرداری دوگنبدان انجام می گیرد خواستار همکاری این شهرداری باشت با شهرداری دوگنبدان شد.

این مسوول ادامه داد:برای غسل یک میت کرونایی نیاز به نیروی انسانی است که لازم است در این زمینه همکاری صورت گیرد.

 ظفری ادامه داد: برای غسل، کفن و دفن میت کرونایی نیاز به ۱۶دست لباس مخصوص است که در این زمینه نیاز به همکاری و بودجه دارد.

ظفری ادامه داد:شهرستان باشت مجزا است و ما نمی توانیم جور شهرستان باشت را به دوش بکشیم چرا که ما برای انتقال فوتی های ناشی از کرونا آمبولانس مجزا کرایه کرده ایم.

وی عنوان کرد:غسال زن برای فوتی های کرونایی نیست که در این زمینه سازمان تبلیغات مقرر بود برای  دفن و غسل فوتی‌ها همکاری کند.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: شهرداری باشت باید مکلف شود نسبت به فوتی خود اقدام کند چرا که برای هر  کفن و دفن هر میت نیاز ۱۶دست لباس است.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول