اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تساوی سپاهان مقابل پارس جنوبی در شب فرصت‌سوزی طلایی‌پوشان

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی رسیدند.

تساوی سپاهان مقابل پارس جنوبی در شب فرصت‌سوزی طلایی‌پوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان از ساعت 20:45 و در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف پارس جنوبی جم رفت.

طلایی‌پوشان بازی را بهتر شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند و برای رسیدن به گل برتری حملات متعددی را روی دروازه پارس جنوبی ترتیب دادند و یک‌بار نیز موفق به گلزنی شدند.

در ادامه نیمه اول بازی کمی متعادل شد و شاگردان افاضلی در پارس جنوبی سعی داشتند برای جبران گل خورده جلو بکشند اما توان لازم را نداشتند و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود و در برخی صحنه‌ها هر 2 تیم شانس گلزنی داشتند؛ نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم را نیز بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و برای به ثمر رساندن گل دوم توپ و زمین را در اختیار داشتند و با پاس‌های متوالی سعی در رسیدن به دروازه پارس جنوبی را داشتند و صاحب یک پنالتی نیز شدند اما این پنالتی را کریمی از دست داد؛ پارس جنوبی نیز که بیشتر در خط دفاعی بود، سعی داشت در ضد حملات گل خورده را جبران کند.

در ادامه نیمه دوم پارس جنوبی روی اشتباه مدافعان سپاهان به گل تساوی دست پیدا کرد تا دقایق پایانی حساس دنبال شود؛ طلایی‌پوشان در لحظات پایانی هرچه زدند به در بسته خورد تا بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که هفته گذشته نیز مقابل سایپا به تساوی دست پیدا کرده بودند، با 42 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماندند و فاصله آن‌ها با پرسپولیس صدرنشین به 14 امتیاز رسید.

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌داوران: ایوب غلام‌زاده، محسن سلطانی و سیدرضا مهدوی

کارت زرد: محمد محبی دقیقه 80 از سپاهان - ساسان حسینی دقیقه 90، نیما انتظاری دقیقه 94 و مسعود پورمحمد دقیقه 97 از پارس جنوبی

کارت قرمز: -

گل: محمدرضا حسینی دقیقه 11 برای سپاهان - رضا خالقی‌فر دقیقه 84 برای پارس جنوبی

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصورى، محمد طیبى، محمدمهدی مهدى‌زاده، شایان مصلح (سعید آقایی)، مهدی کیانى، محمد کریمى، ولایمیر کومان (کی‌روش استنلی)، محمدرضا حسینى، محمد محبى و سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب پارس جنوبی جم:

فریبرز گرامی، شهرام گودرزی، محمود شفیعی، پوریا آریاکیا، آدام همتی، متین کریم‌زاده، نیما انتظاری، سیدامین منوچهری، میلاد خدایی، مسعود پورمحمد و میلاد باقری

سرمربی: هومن افاضلی

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 11

سیدمحمدرضا حسینی روی اشتباه مدافعان پارس جنوبی صاحب توپ شد و با حرکت در محوطه جریمه پارس جنوبی با یک ضربه پرقدرت نخستین گل سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 24

سجاد شهباززاده با یک چرخش خوب خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه دیدنی و پرقدرت شهباززاده با اختلاف کمی از بالای دروازه پارس جنوبی بیرون رفت.

- دقیقه 35

حرکت هجومی بازیکنان پارس جنوبی در ضدحمله، این تیم را صاحب موقعیت گلزنی کرد اما ضربه محمود شفیعی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

- دقیقه 42

مرتضی منصوری از کنار زمین نفوذ خوبی انجام داد اما ارسال زمینی این بازیکن به شکل خطرناکی از مقابل دروازه پارس جنوبی رد شد و هیچ کدام از بازیکنان سپاهان موفق به تأثیر روی توپ نشدند.

- دقیقه 53

مدافع پارس جنوبی توپ شهباززاده را در محوطه جریمه دفع کرد اما در ادامه محبی صاحب توپ شد که با یک پرقدرت از زاویه بسته شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد و دروازه‌بان پارس جنوبی با مشت توپ را دور کرد.

- دقیقه 75

محمد محبی با زیرکی توپ مدافع پارس جنوبی در محوطه جریمه را زد و در ادامه مدافع پیکان روی محبی خطای پنالتی کرد؛ این ضربه پنالتی را محمد کریمی به بیرون زد و این فرصت را از دست داد.

- دقیقه 84

ارسال بازیکن پارس جنوبی را محمد طیبی به اشتباه با ضربه سر مقابل رضا خالقی‌فر قرار داد و این بازیکن با یک ضربه سر نخستین گل پارس جنوبی در این دیدار را به ثمر رساند.

- دقیقه 87

محمدرضا حسینی کرنر سپاهان را ارسال کرد و توپ در محوطه جریمه به شهباززاده رسید که ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیرک افقی دروازه پارس جنوبی برخورد کرد و در ادامه ضربه سر محمد محبی را مدافع پارس جنوبی دور کرد.

انتهای پیام/63090/ن/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول