اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

صرفه‌جویی 48 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با مشارکت مشترکین برق در طرح‌های مدیریت مصرف و بهره‌مندی از مزایای تشویقی آن 48 مگاوات در مصرف برق استان صرفه‌جویی شد.

صرفه‌جویی 48 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از آغاز فصل گرما تاکنون با مشارکت مشترکین برق در طرح‌های مدیریت مصرف و بهره‌مندی از مزایای تشویقی آن، 48 مگاوات در مصرف برق چهارمحال و بختیاری صرفه‌جویی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان مشارکت کشاورزان، صنعتگران و دیگر حوزه‌ها در طرح‌های مدیریت مصرف سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، افزود: پیک بار مصرف برق از آغاز فصل گرما تاکنون به میزان 352 مگاوات حادث شد که سهمیه تعیین شده همان روز از سوی شرکت توانیر 353 مگاوات تعیین شده بود.

وی اضافه کرد: براساس محاسبات انجام شده در خصوص مشارکت مشترکین برق در طرح‌های مدیریت مصرف و بهره‌مندی از مزایای تشویقی آن،  بالغ بر 48 مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی شد و در پی آن مصرف برق استان در محدوده سبز قرار گرفت.

فرهزاد با بیان اینکه براساس نقشه پهنه‌بندی مصرف برق کشور که توسط شرکت توانیر منتشر شده است چهارمحال وبختیاری تاکنون در محدوده سبز و مجاز قرار دارد، عنوان کرد: مردم باتوجه به افزایش دما و به تناوب افزایش مصرف برق به کمپین هر خانه یک نیروگاه بپیوندند و با مدیریت مصرف برق به‌ویژه در ساعات اوج بار (روز 17-13) و (شب 23-19) جایگاه خوش‌مصرف‌ترین مشترکین برق کشور را برای استان رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز پیک‌بار مصرف برق چهارمحال و بختیاری در همه ایام در محدوده سبز قرار داشت، گفت: ضمن تشکر از همکاری مردم در زمینه صرفه‌جویی مصرف برق، خواستار ادامه همکاری مردم در این زمینه هستیم تا همه مناطق استان از برقی پایدار و مطمئن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول