اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

امتیازات ایثارگری و فوق العاده جذب کارکنان مخابرات تصویب شد

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: دستورالعمل ارتقاء گروه و احتساب مدرک تحصیلی کارکنان و فوق العاده جذب و پرداخت حق ایثارگری کارکنان ایثارگر، پس از بررسی های کارشناسی و جلسات مستمر در هیات مدیره در راستای تحقق رضایتمندی کارکنان به تصویب هیات مدیره رسید.

امتیازات ایثارگری و فوق العاده جذب کارکنان مخابرات تصویب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت مخابرات ایران، صفری، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: دستورالعمل ارتقاء گروه و احتساب مدرک تحصیلی کارکنان و فوق العاده جذب و پرداخت حق ایثارگری کارکنان ایثارگر، پس از بررسی های کارشناسی و جلسات مستمر در هیات مدیره در راستای تحقق رضایتمندی کارکنان به تصویب هیات مدیره رسید.

وی افزود: دستورالعمل های ارتقای گروه و احتساب مدرک تحصیلی کارکنان دائم و ‌قراردادی شرکت و دستورالعمل اجرای فوق العاده جذب و بازار کار از سوی مدیرعامل مخابرات ایران، پیشنهاد و به تصویب هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران رسید و از تاریخ ۲۲بهمن سال۹۸ همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برای کارکنان گرامی شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، احتساب و اجرا می شود.

صفری خاطرنشان کرد: هیئت مدیره همچنین تصویب کرد حق ایثارگری کارکنان ایثارگر شاغل شرکت ( جانبازان ۲۵درصد و بالاتر ، فرزندان و همسران شهدا ، آزادگان )طبق ماده ۵۱ قانون تسهیلات ایثارگران و تبصره ۱ آن تازمان پرداخت از طرف دولت ،توسط شرکت پرداخت شود.

وی ادامه داد: حق ایثارگری معادل ۲۵درصد حداقل حقوق سالانه کارکنان دولت میباشد که به طور ماهانه پرداخت می شود که زمان احتساب این مصوبه نیز از۲۲بهمن سال ۹۸ است.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: مدارک تحصیلی که همکاران پس از خصوصی سازی ارایه کرده اند، با ملحوظ شدن ارتباط رشته تحصیلی با شغل مورد تصدی، ضمن درج در احکام کارگزینی، در حقوق و مزایای آنان نیز محاسبه می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول