اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرنوشت 10 سال آینده اصفهان در گرو طرح جامع

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از برنامه‌های در دست اجرا که سرنوشت ۱۰ سال آینده را رقم می‌زند، طرح تدوین طرح جامع اصفهان است که امید دارم همه صاحب‌نظران در این زمینه بیش از گذشته به دست‌اندرکاران و مسؤولان کمک کنند.

سرنوشت 10 سال آینده اصفهان در گرو طرح جامع

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در صد و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرازی از نامه امام علی(ع) به مالک اشتر با تأکید بر اینکه شورای شهر ملجأ و پناه مردم است و علاوه بر نظارت بر اداره شهر باید مراقب حق و حقوق شهر و شهروندان نیز باشد، اظهار کرد: کسی نباید برای مراجعه به شورای شهر و صحبت با نمایندگانش در شورای شهر احساس ترس و نگرانی داشته باشد، هیچ کس هم نباید شهروندان را بابت این ارتباط سرزنش و مؤاخذه کند و کارش را در دست‌اندازهای معمول و مرسوم قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: اما هنوز هستند اندک کسانی که پیگیری امور مردم را برنمی‌تابند و از سرگردانی، التماس، اصرار و درماندگی مردم لذت می‌برند و هیچ گاه این رفتار مذموم را کنار نمی‌گذارند، بارها و بارها شهردار اصفهان بر توجه به کرامت، جایگاه و شأن مردم تأکید داشته است و خود شهردار در مواجهه با مردم با سعه صدر و بردباری برخورد می‌کند و سعی بر حفظ کرامت مردم دارد.

وی با اشاره به دشواری و سختی زندگی مردم در شرایط فعلی، مطرح کرد: ما وظیفه داریم آلام مردم را ترمیم کنیم نه اینکه نمک بر زخم مردم بپاشیم، باید با استفاده از ابزارهایی که در اختیار داریم در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنیم و به ویژه یار و یاور اقشار آسیب‌پذیر باشیم، از اداره بازرسی شهرداری تقاضا داریم که کارمندانی که دنبال تکریم و التفات مردم و گره‌گشایی از کار مردم هستند را شناسایی کرده و از آن‌ها تقدیر کند.

نصراصفهانی تأکید کرد: توجه شهرداری اصفهان به ظرفیت‌های موجود در کشور و فرصت‌سازی از این ظرفیت که نمونه آن را در ورود جدی به حوادث غیرمترقبه مثل سیل و زلزله در کشور دیدیم و استمرار این توجه که مصداق آن جشن هم پیوندی با شهر بنت سیستان و بلوچستان بود، قابل توجه بوده و نشان از مهمان‌نوازی مردم اصفهان دارد، امید داریم از این فرصت‌ها نهایت استفاده را برای پیشبرد اهداف خود داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با مجموعه تلاش‌های صورت گرفته، شهروندان اندک اندک در جریان اقدامات شهرداری در عرصه‌های مختلف قرار می‌گیرند و باعث امیدواری و نشاط و افزایش اعتماد به نفس مردم می‌شود، همه باید در این زمینه کمک کنیم و تلاش ما بر ایجاد امید بیشتر در شهر و بین شهروندان باشد.

وی در ادامه اذعان کرد: یکی از برنامه‌های در دست اجرا که سرنوشت ۱۰ سال آینده را رقم می‌زند، طرح تدوین طرح جامع اصفهان است که امید دارم همه صاحب‌نظران در این زمینه بیش از گذشته به دست‌اندرکاران و مسؤولان کمک کنند تا بر غنای این برنامه افزوده شود و خطاهای احتمالی این پروژه کاهش یابد.

نصراصفهانی در پایان تصریح کرد: از شهردار اصفهان و معاونان شهردار درخواست دارم طرح جامع را از خود بدانند و بیش از گذشته به آن ورود کنند تا ثمرات خوبی حاصل شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول