اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری جشنواره مجازی استانی مد و لباس هفته عفاف و حجاب در مازندران

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به برگزاری 50 برنامه در هفته عفاف و و حجاب در هزار و ۶۵۸ پایگاه بسیج خبر داد و گفت: از مهم‌ترین برنامه‌ها ما برگزاری جشنواره مجازی استانی مد و لباس است که با تلاش بسیج جامعه زنان به میزبانی محمودآباد برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره مجازی استانی مد و لباس هفته عفاف و حجاب در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرشته پازوکی مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران امروز در نشست خبری هفته عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری در هفته عفاف و حجاب در  بیش از هزار و ۶۵۸ پایگاه بسیج و حوزه ۵۰ عنوان برنامه در استان برگزار خواهد شد، چرا که این روز همه ساله یادآور خاطره شیرمردانی است که به پاس از عفت و حجاب وارد میدان شدند و به حمایت از خواهران در مقابل کشف حجاب رضاخانی قیام کردند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر نگاهی گذرا به این روز بیاندازیم در جهان در دوره‌های مختلف پوشش به یک نوعی وجود داشت ولی شاید به طور کامل نبوده، همچون پوشش بلند، چادر و روبند که توسط بانوان استفاده می‌شد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان تصریح کرد: دشمنان غربی به دنبال سست کردن پایه‌های اعتقادی زنان و  کشیدن به عرصه تنوع‌طلبی است، در این مسیر هم  در برخی موارد به اجبار وارد شدند و به ابزاری کردن زن پرداختند،  دشمن می‌دانست که با جنگ سخت نمی‌تواند ممالک اسلامی را از بین ببرد از این رو به  کشف حجاب افتادند.

وی متذکر شد: پوشش یک قانون است، برای عمل به این قانون همکاری همه دستگاه‌ها لازم است، نباید بگذاریم دشمن به خواسته خود برسد، ولی ترویج بی‌حجابی قابل رویت است، اولین ضربه به خود شخص است، نگاه غرب به زن همانند گل چیده است و مدتی تر و تازگی داره و به مرور زمان مصونیت را از زن می‌گیرد. 

پازوکی تأکید کرد: حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است، بی‌حجاب حکم میوه افتاده از درخت در پشت حصار را دارد، نقش ما در  بسیج جامعه زنان انتخاب بانوی تراز انقلاب است. 

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌ها ما برگزاری جشنواره مجازی استانی مد و لباس است که با بسیج جامعه زنان به میزبانی محمودآباد برگزار خواهد شد و تجلیل ویژه از فرزندان موفق شهدا و نقاشی و مقاله‌نویسی برای شهدا را خواهیم داشت.

این مسؤول در ادامه در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که اقدامات شما در مقابل افزایش قیمت چادر و لباس حجاب‌دار چه بود؟ تصریح کرد: در این خصوص مطالبه‌گری از مسؤولان را داریم، همچنین رعایت پوشش در ادارات است که برابر قانون مشخص شود. 

وی یادآور شد: همچنین هیأت اندیشه‌ورز متشکل از نخبگان، برای چاره‌اندیشی در زمینه گسترش حجاب و عفاف در سطح مازندران شروع به کار می‌کند.

پازوکی بیان کرد: همچنین با توجه به سال جهش تولید خیاطان ماهر سطح استان را شناسایی کردیم تا با به‌کارگیری توانمندی این افراد تولید پوشاک صحیح را داشته باشیم، همه برنامه‌های ما فراخوان عمومی‌ست و بسیج مجری کار است، بیش از ۵۰ عنوان برنامه با محوریت ۴۰ سالگی دفاع مقدس داریم.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران گفت: حضور در یادمان شهدا و تجدید بیعت با شهدا، تجلیل از فرزندان موفق شهدا، برگزاری جشنواره فضای مجازی مد لباس ایرانی اسلامی، پویش مردمی و هشتک‌گذاری در فضای مجازی، مانور خودرویی بانوان در میادین شهر با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری یادواره ۲۹ شهیده انقلاب، برگزازی تریبون آزاد با اساتید در پارک‌های شهر، تولید عکس نوشته‌ها، برپایی نمایشگاه محصولات عفاف وحجاب، توزیع بسته‌های فرهنگی حجاب برای مسافران برخی از برنامه‌های عفاف و حجاب در استان است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول