اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادعای علیرضا دبیر در برنامه تلویزیونی / طلای کمیل قطعی شد!

رئیس فدراسیون کشتی در برنامه دایره طلایی ادعا کرده که طلای کمیل قاسمی در المپیک لندن قطعی شده و به‌زودی اعلام رسمی می‌شود.

ادعای علیرضا دبیر در برنامه تلویزیونی / طلای کمیل قطعی شد!

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی |کمیل قاسمی، کشتی‌گیر آزاد کشورمان در واکنش به اتفاقات اخیر درباره موضوع مدالش اظهار کرد: اتحادیه جهانی کشتی در زمینه رسیدن مدال به نفرات بازنده کشتی‌گیران دوپینگی قانون دارد و مطابق قانونش طلا به من و نقره به بلال ماخوف روس می‌رسد.

وی افزود: از اینکه اعلام شد که قانونی در اتحادیه جهانی نداشتیم که اگر نفرات برتر دوپینگ کنند، چه کسی جایگزین آنها می‌شود، تعجب کردم!

اما رئیس فدراسیون کشتی در برنامه دایره طلایی ادعا کرده که طلای کمیل قاسمی در المپیک لندن قطعی شده و به‌زودی اعلام رسمی می‌شود.

علیرضا دبیر در این برنامه تلویزیونی گفت: موضوع مدال طلای کمیل قاسمی تمام شده است. به نفرات سوم مشترکا مدال طلا اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: ما پیگیری کردیم؛ اتفاقا در روسیه و در دیدار با مامیاشویلی هم در این مورد بحث جدی‌مان شد؛ گفتیم ما جنگی نداریم، شما هم تلاش‌تان را بکنید، ما هم تلاش می‌کنیم.

دبیر افزود: آنهایی که تهمت و غیبت داشتند، باید در درگاه خدا پاسخگو باشند. ما نماینده‌ای در اتحادیه جهانی نداشتیم. آن روز که داد می‌زدیم کاش کرسی هیأت رئیسه اتحادیه جهانی را اینقدر راحت از دست نمی‌دادیم، برای همین بود. اما خدا به ما لطف کرد و IOC نامه مستقیم به اتحادیه جهانی زد چون هم ما و هم روس‌ها به دنبال این طلای المپیک بودیم اما بالاخره این قانون که هر دو برنزی مسابقات، طلا بگیرند اعمال شد!

به گزارش فارس؛ بدین ترتیب و بنا به گفته رئیس فدراسیون کشتی کمیل قاسمی به اتفاق بلال ماخوف روس صاحب مدال طلای وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک ۲۰۱۲ لندن شدند!

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول