اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رویدادهای فرهنگی دانشگاه پیام نور مجازی می‌شود

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: 12 جشنواره فرهنگی، اجتماعی و هنری در دانشگاه پیام نور به صورت مجازی در سال جاری برگزار می‌شود.

رویدادهای  فرهنگی دانشگاه پیام نور مجازی می‌شود

اصغر حاج‌علی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان زنجان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه در دوران کرونا، وظیفه ما حفظ سلامت دانشجویان با ارتقای سطح شناخت از موضوعات مختلف است و نباید به دلیل شیوع این بیماری، از آموزش و ارتقای فرهنگ متوقف شویم، افزود: در همین راستا جشنواره ویژه ضیافت به همت دو استان اصفهان و زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل دانشجویان و توسعه ارتباط با صنعت دانست.
حاج علی اکبری به سه جشنواره، رویش، حرکت و نشریات اشاره کرد و گفت: این جشنواره‌ها در دو سال گذشته به صورت مشترک و در قالب جشنواره توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشجویان دانشگاه پیام نور برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: امسال در صورت حضوری بودن به میزبانی استان البرز و در غیر این صورت جشنواره رویش به همت استان اصفهان، جشنواره حرکت به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و جشنواره نشریات به میزبانی استان فارس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است، برگزاری جشنواره فرهنگی فیلم و عکس با موضوع کرونا، جشنواره کشوری رسانه‌ها و کرونا نیز به صورت مجازی، جشنواره کشوری ادبیات و صلح، جشنواره کشوری جهادگران سلامت،  24 امین جشنواره قرآن و عترت از دیگر برنامه‌هایی است که به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه‌های پیام‌نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول