اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

منتظر ابلاغ وزارت بهداشت برای برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد هستیم

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای اعلام زمان برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد منتظر ابلاغ وزارت بهداشت هستیم.

منتظر ابلاغ وزارت بهداشت برای برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد هستیم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده بود که امروز ۲۳ تیرماه داوطلبان آزمون دکتری می‌توانند  پرینت کارت ورود به جلسه خود را بگیرند. 

این در حالی است که شب گذشته سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذشده، تاریخ و زمان برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته تغییر یافته است و تاریخ و زمان برگزاری جدید آزمون‌های فوق الذکر پس از ابلاغ وزرات بهداشت اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

در پیگیری‌ها فاطمه زرین‌آمیزی مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و زمان برگزاری جدید آزمون‌های فوق الذکر به خبرنگار فارس، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور تابع مصوبات ستاد ملی کروناست، این سازمان تاریخ و زمان برگزاری آزمون‌ها را پس از ابلاغ وزرات بهداشت اطلاع‌رسانی می‌کند. 

* تصمیمی برای به تعویق انداختن کنکور سراسری گرفته نشده است

سخنگوی سازمان سنجش کشور همچنین گفت: تصمیمی برای به تعویق انداختن کنکور سراسری گرفته نشده است ؛ کنکور سراسری در زمان مقرر (روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد) برگزار می‌شود

انتهای  پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول