اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خطر سقوط بیخ گوش نماینده فوتبال مازندران

تیم فوتبال رایکا بابل نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم استقلال خوزستان قرار گرفت و در این دیدار خانگی به تساوی رضایت داد.

خطر سقوط بیخ گوش نماینده فوتبال مازندران

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که در این روز تنها نماینده استان مازندران در خانه میزبان حریف خوزستانی خود بود.

رایکای بابل که این روزها در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول حال و روز خوشی ندارد در خانه نتوانست از استقلال خوزستان میزبانی کند و مجبور شد به دلیل برگزاری بازی زیر نور به استادیوم سیمرغ برود.

تیم رایکا بابل که علی نظرمحمدی را جانشین رحمان رضایی روی نیمکت تیمش کرده است ،در یک بازی سخت و پربرخورد مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و تلاش دو تیم بعد از نود دقیقه به جایی نرسید تا امتیازات بین بابل و اهواز تقسیم شود.

استقلال خوزستان قبل از این بازی 6 برد پیاپی به دست آورده بود و قصد داشت امروز هم با پیروزی از میدان خارج شود اما علی نظرمحمدی که تازه به رایکا بازگشته با همان حرارت همیشگی تیمش را صاحب یک امتیاز حساس از این مسابقه کرد تا رایکا با شکست سپیدرود به رده شانزدهم جدول صعود کند.

به گزارش فارس؛ رایکا روی لبه پرتگاه جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد و برای فرار از مرز سقوط باید در بازی‌های باقی مانده امتیاز بگیرد تا بتواند تنها سهمیه دسته اولی استان مازندران را برای فصل آینده هم حفظ کند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول