اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

خواننده سیاهپوست آمریکایی با گلوله افراد ناشناس ازپای درآمد

بازرسان بخش جنایی پلیس آتلانتا بلافاصله پس از اطلاع از کشته شدن خواننده آمریکایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

خواننده سیاهپوست آمریکایی با گلوله افراد ناشناس ازپای درآمد

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «لیل مارلو» خواننده سیاهپوست آمریکایی در بزرگراهی در آتلانتا به ضرب گلوله به قتل رسید.

بازرسان بخش جنایی پلیس آتلانتا بلافاصله پس از اطلاع از کشته شدن خواننده آمریکایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

مدیربرنامه «لیل مارلو» گفت که این رپر آمریکایی بر اثر اصابت گلوله کشته شده است. بسیاری از شرکت ها و استودیوهای موسیقی در شبکه های اجتماعی از قتل «رودولف جانسون» معروف به «لیل مارلو» خبر دادند و به عنوان استعدادی بزرگ در موسیقی از او یاد کردند.

پلیس آتلانتا در گفتگو با بیلبورد اعلام کرد که این حادثه در بزرگراه «۱-۲۸۵» نزدیک روگذر «بنجامین ای مِیز درایو» و در ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه شب روی داده و در اولین فرصت که ماموران به محل حادثه می‌رسند با جسد این خواننده که تیر خورده بود، مواجه می‌شوند.

مارلو متولد ۱۹۹۳ و ۲۷ ساله بود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دلیل کشته شدن وی و قاتلان احتمالی از سوی پلیس آتلانتا ارائه نشده است.

حدود دو ماه پیش نیز «نیک بلیکسکی» خواننده سیاهپوست رپ آمریکایی بر اثر شلیک گلوله یک ناشناس در نیویورک به قتل رسید. پلیس هنوز نتوانسته ضارب را شناسایی و دستگیر کند.

افزایش آمار‌ تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا، باعث شده بسیاری از مخالفان حمل سلاح خواهان ایجاد محدودیت در قوانین مالکیت و حمل سلاح شوند.

این درحالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و جمهوری خواهان با تغییر قوانین آزادی حمل سلاح و محدود کردن آن مخالف هستند. دو سال پیش به دنبال حادثه تیراندازی در شهر پیتسبورگ، ایالت پنسیلوانیا، که به کشته شدن ۱۴ نفر منجر شد، ترامپ مدعی شد آنچه روی داده، ارتباط چندانی با قوانین آزادی اسلحه ندارد، بلکه استقرار امنیت، باید با افزودن محافظان مسلح تامین شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول