به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی گفت: در حال حاضر پروژه هوش تجاری با دسترسی به API های مالی و رزرویشن، گزارشات مالی، میزان اشغال هتل و درآمدزایی هر دو هتل (نووتل و ایبیس) را ارائه می کند. ایجاد سیستم هدف گذاری آژانس ها انجام شده و سیستم امتیازدهی آژانس ها در حال انجام است.
وی با بیان اینکه مقدمات ایجاد باشگاه مشتریان و کمپین های تبلیغاتی مرتبط اجرا شده است، اهداف اجرای پروژۀ هوش تجاری را کنترل هزینه ها، بهبود و حفظ کیفیت خدمات، تخصیص متناسب منابع انسانی به بخش های مختلف، افزایش درآمدزایی، مدیریت هزینه و تأثیرگذاری تبلیغات، جذب مشتری، وفادارسازی مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند ذکر کرد.
یوسفی افزود: هوش تجاری فرایندی مکانیزه برای تحلیل داده ها، ارائه اطلاعات کارآمد و تصمیم ساز برای سازمان هاست. در این راستا از هوش تجاری برای پیاده سازی و منسجم کردن سیستم اطلاعاتی و گزارش گیری در هتل های فرودگاهی استفاده شده است.
وی با تشریح دستاوردهای شرکت در سال 98 اظهار کرد: پیاده سازی 70 درصد پروژه هوش تجاری، کاهش هزینه آب و برق و گاز، انعقاد تفاهم نامه با معاونت زیر ساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با هدف تقلیل هزینه آب خاکستری، کاهش هزینه ها در بخش های مختلف و حذف قراردادهای دائمی پیمانکاری بخشی از دستاوردهاست.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
پر بازدید ها
پر بحث ترین ها
بیشترین اشتراک
تازه های کتاب