اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بسته خبری پلیس| از دستگیری شکارچی غیرمجاز تا کشف محموله ۳۰۹ میلیونی سیگار

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از دستگیری شکارچی غیرمجاز گونه‌های حفاظت‌شده محیط زیست در این شهرستان خبر داد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی شکارچیان محیط زیست، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش کنند.

بسته خبری پلیس| از دستگیری شکارچی غیرمجاز تا کشف محموله ۳۰۹ میلیونی سیگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احسان رحیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

مأموران در بازرسی از خودرو، ۸۸ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند

 

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو، ۸۸ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با اشاره به ارزش ۳۰۹ میلیون ریالی محموله قاچاق، تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری شکارچی غیر مجاز در سربیشه

«احمد رضا کارگر» فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از دستگیری شکارچی غیرمجاز گونه‌های حفاظت‌شده محیط زیست در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه درح با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از شکار گونه‌های کم‌یاب و حفاظت‌شده محیط زیست توسط شکارچی غیرمجاز در منطقه مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

مأموران پس از شناسایی مخفیگاه، متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که در بازرسی از محل، لاشه یک رأس میش وحشی به همراه یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز کشف کردند

 

وی تبیین کرد: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه، متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که در بازرسی از محل، لاشه یک رأس میش وحشی به همراه یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، عنوان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی شکارچیان محیط زیست، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش کنند.

متوقف کردن اتوبوس با یک تن برنج قاچاق

«علیرضا فولادی» فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه در بازرسی از اتوبوس مسافربری در این شهرستان یک تن برنج قاچاق کشف شد، توضیح داد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک اتوبوس مسافربری در محور «بیرجند- سربیشه» گشت خودرویی پاسگاه باقران جهت بررسی موضوع اعزام شد.

مأموارن گشت پاسگاه باقران اتوبوس مسافربری را در محور اصلی بیرجند به سربیشه مشاهده و متوقف کردند که در بازرسی از خودرو یک تن برنج خارجی قاچاق کشف شد

 

وی بیان داشت: مأموارن گشت پاسگاه باقران اتوبوس مسافربری را در محور اصلی بیرجند به سربیشه مشاهده و متوقف کردند که در بازرسی از خودرو یک تن برنج خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و مراتب جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارسال شد.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول