اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سؤال از رئیس‌جمهور مفید نیست چون ضعف‌های این دولت مربوط به امروز و دیروز نمی‌شود

نماینده تهران در مجلس گفت: سؤال از رئیس جمهور کمکی به رفع مشکلات کشور نخواهد کرد، چون ضعف‌های این دولت مربوط به امروز و دیروز نمی‌شود و طرح سؤال وقت مجلس، نمایندگان و ملت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گیرد.

سؤال از رئیس‌جمهور مفید نیست چون ضعف‌های این دولت مربوط به امروز و دیروز نمی‌شود

روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در باره سؤال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اظهار داشت: عملکرد دولت برای مجلس کاملا مشخص است و چیزی نیست که نمایندگان در این باره ندانند و بخواهند با سؤال آن ابهام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رفع کنند.

عملکرد دولت جلوی چشم همه ایرانیان است

وی افزود: سؤال از رئیس جمهور در شرایط فعلی کشور موضوعیتی ندارد، چراکه 7 سال از عمر این دولت گذشته و عملکرد آن جلوی چشم همه ایرانیان است، ضمن این که اظهارات همه دولتمردان و بخش‌های مختلف قوه مجریه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مجلس بارها شنیده‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سؤال از رئیس جمهور قطعا کمکی به رفع مشکلات کشور نخواهد کرد ضمن این که احتمال این که طرح این سؤال منجر به حواشی زیاد در جامعه شده و وقت مجلس، نمایندگان و ملت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بخش‌های مختلف بگیرد بسیار زیاد است.

نمایندگان مجلس کم‌کاری‌های دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانند

ایزدخواه گفت: نمایندگان مجلس کم کاری‌های دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانند و مردم نیز به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی دارند. همچنین در طول 7 سال اخیر ما شاهد سوءتدبیرهای زیادی از سوی دولت بودیم.

ضعف و سوءتدبیرهای این دولت مربوط به امروز و دیروز نیست 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ضعف و سوءتدبیرهای دولت مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه از 7 سال پیش تاکنون تکرار شده و خیلی از مردم و کارشناسان و متخصصان این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رصد کرده و بر نقاط ضعف دولت اشراف دارند.

وی ادامه داد: بایستی با طرح‌های دقیق و نقطه‌زن و نظارت‌های نفس‌گیر دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مدت زمان یک سال باقیمانده از عمرش به کار وادار کنیم.

نماینده مردم تهران گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور در مجلس جز این که وقت مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد و حاشیه برای کشور ایجاد کند چیز دیگری ندارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول