اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح نشاط معنوی مجازی شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح نشاط معنوی در فضای مجازی خبر داد و گفت: این امر به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا رخ داده است.

اجرای طرح نشاط معنوی مجازی شد

 حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به واسطه شیوع بیماری کووید 19 و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طرح نشاط معنوی را که هرساله در بقاع متبرکه برگزار می‌شد را با همان کیفیت در فضای مجازی اجرایی می‌کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اوقاف و امور خیریه در استان در کمک‌های مومنانه و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک عملکرد خوبی  داشت و توانست کمک‌هایی را به نیازمندان داشته باشد.

کرمی با تشریح جزئیات طرح نشاط معنوی در تابستان امسال گفت : اجرای این طرح تا 20 مرداد ادامه دارد و مخاطبان آن دانش‌آموزان 7 تا 18 سال است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه مخاطبین این گروه‌ها در حوزه بقاع مشخص شده عضوگیری می‌شوند، گفت: مباحث کودک و نوجوان، خانواده، مشاوره، مسائل شرعی، احکام، از طریق مبلغین متخصص و مستقر در قم درفضای مجازی به خدمات‌دهی می‌پردازند.

وی گفت: امسال در سطح کشور هشت گروه پشتیبان در این زمینه فعالیت دارند که محتوای کانال‌ها و فضای مجازی را پشتیبانی می‌کنند.

کرمی ادامه داد: افراد می‌توانند در سراسر کشور در کانال امامزادگان عضو شده و از محتویات این طرح استفاده کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول