اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کرونا مسافران اتوبوس‌های زنجان را نصف کرد

شهردار زنجان گفت: کرونا مسافران اتوبوس‌های زنجان را نصف کرد و تعداد مسافران روزانه 15 هزار نفر بیشتر نیست.

کرونا مسافران اتوبوس‌های زنجان را نصف کرد

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روز گذشته توزیع ماسک بین رانندگان حمل و نقل شهری انجام شد.

شهردار زنجان گفت: برای حفاظت رانندگان از کرونا و عمل به توصیه‌های بهداشتی به صورت دوره‌ای توزیع ماسک انجام می‌شود.

وی در ارتباط با تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز گفت: تعطیلی‌ها به صورت موردی خواهد بود و اگر راننده اتوبوس یا تاکسی رعایت پروتکل‎ها را نداشته باشد از فعالیت وی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

یگانه با بیان اینکه بیش از 70 درصد ناوگان رعایت پروتکل‌ها را دارند، افزود: در اینجا بیشتر منظور مردم هستند که باید در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت فعال است، تصریح کرد: اما استقبال مردم پایین آمده و اگر روزانه 45 هزار مسافر جابه‌جا می‌شد، امروز این عدد به نصف و حتی کمتر هم رسیده است و شاید روزانه 15 هزار نفر باشد.

وی با بیان اینکه کاهش مسافران قطعا ضربه مالی به شهرداری می‌زند، بیان کرد: شهرداری به صورت خرید خدمت با رانندگان خود مالکی فعالیت دارد و به صورت روزانه مبلغ مشخصی به رانندگان پرداخت می‌شود که ناوگان تعطیل نشود.

یگانه گفت: البته تأکید ما این بوده است که ناوگان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در قالب ضدعفونی مابین سرویس‌ها داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول