اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فعالیت اداری مدارس دایر است/ انجام ثبت‌نام، هدایت تحصیلی و سنجش کلاس ‌اولی‌ها

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مباحثی که در آموزش و پرورش در حال حاضر وجود دارد مانند ثبت‌ نام، هدایت تحصیلی و مراکز سنجش نوآموزان جزء فعالیت‌های اداری مدارس است و به عنوان فعالیت آموزشی محسوب نمی‌شود و مشمول تعطیلی نخواهد بود.

فعالیت اداری مدارس دایر است/ انجام ثبت‌نام، هدایت تحصیلی و سنجش کلاس ‌اولی‌ها

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اطلاعیه روز گذشته ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام تعطیلی برخی از فعالیت های تهران به خاطر کرونا، در خصوص فعالیت فعلی مدارس، سؤالاتی مطرح بود.

وی ادامه داد: مباحثی که در آموزش و پرورش در حال حاضر وجود دارد مانند ثبت‌نام، هدایت تحصیلی و مراکز سنجش نوآموزان جزو فعالیت‌های اداری مدارس هستند و به عنوان فعالیت آموزشی محسوب نمی‌شوند و طبیعتاً مشمول تعطیلی نخواهند بود و به فعالیت خود با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی ادامه خواهند داد.

ثقفی اضافه کرد: آزمون سمپاد نیز با توجه به کشوری بودن، برگزار خواهد شد که البته از طریق رئیس مرکز استعدادهای درخشان اطلاع‌رسانی شده است.

وی تصریح کرد: به اطلاع همه دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌رسانیم فعالیت‌هایی که روزهای دوشنبه و چهارشنبه در مدارس اتفاق می‌افتد، فعالیت اداری است و ادارات مشمول تعطیلی اعلام شده نیستند؛ نیروهای اداری مدارس به ثبت‌نام و هدایت تحصیلی اقدام می‌کنند بنابراین تعطیلی اعلام شده مشمول فعالیت‌های آموزش و پرورش نخواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول