اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

آستان امامین عسکریین (ع) بیش از ۶۰ هزار بسته غذایی توزیع کرد

با شیوع کرونا در عراق، آستان قدس امامین عسکریین (ع) بیش از ۴۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان و ۲۵ هزار بسته غذایی در بیمارستان‌های شهرهای سامرا و تکریت در استان صلاح‌الدین عراق توزیع کرد.

آستان امامین عسکریین (ع) بیش از ۶۰ هزار بسته غذایی توزیع کرد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در برخی از استان‌های عراق به دلیل نبود ثبات و آرامش، وضعیت خانواده‌ها با شیوع کرونا بدتر از گذشته شده است.

به طوری که در اطراف سامرا و تکریت، خانواده‌های بسیاری با سختی زندگی می‌گذرانند که این خانواده‌ها توسط خادمان آستان قدس امامین عسکریین (ع) شناسایی شده‌اند و هر ماه تحت حمایت قرار می‌گیرند.

بر همین اساس، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۴ بار بسته‌های حمایتی و معیشتی تهیه و بین نیازمندان این دو شهر توزیع شده است. روزهای گذشته نیز برای بار پنجم، ۳۵۰ بسته معیشتی به همت خادمان آستان قدس امامین عسکریین (ع) بین نیازمندان دو شهر سامرا و تکریت در استان صلاح الدین توزیع شد.

همچنین بیش از ۱۰۰ سبد غذایی برای سومین بار در اختیار خانواده‌های نیازمند در اردوگاه‌های آوارگان و مبتلایان به کرونا برای دومین بار قرار گرفت که در این بسته‌ها مواد غذایی خشک نیز پیش‌بینی شده است.

علاوه بر این، بیش از ۴ هزار سبد غذایی در اختیار فرمانداری صلاح الدین و بغداد برای کمک به جهادگران و مبارزان عراق با داعش قرار گرفته است.

به طور کلی آستان قدس امامین عسکریین (ع) در کنار فعالیت‌های مختلف همچون تهیه ماسک و مواد ضدعفونی، تاکنون بیش از ۴۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان و ۲۵ هزار بسته غذایی در بیمارستان‌ها توزیع کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول