اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

احتمال پلمب ۱۰ مرکز پُر ازدحام در تهران

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از احتمال پلمب ۱۰ مرکز تجاری پُر ازدحام در تهران خبر داد.

احتمال پلمب ۱۰ مرکز پُر ازدحام در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته به ۱۰ مرکز تذکر حضوری جدی داده شده است که طی ۲۴ ساعت آینده اگر پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت و سه مرکز آموزش پزشکی و بهداشتی  تهران را رعایت نکنند پلمب خواهند شد.

وی با بیان اینکه اجازه بدهید اسمی از این مراکز فعلاً به میان نیاید، ادامه داد: برخی مراکز عمده فروشنده لوازم خانگی، موبایل و حتی مراکز دولتی و فرودگاه ممکن است در این لیست باشند که بعد از مهلت اعلام شده اقدام قانونی و اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد و تمام تبعات آن بر عهده هیأت مدیره و مدیرعامل این مراکز خواهد بود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تأکید بر اینکه این بدان معنی نیست که تمام مغازه‌های یک پاساژ رعایت نمی‌کنند و شاید درصد زیادی به پروتکل‌ها و توصیه‌ها توجه دارند، خاطرنشان کرد: سلامتی و جان مردم اهمیت زیادی دارد و استفاده نکردن از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار که نسبت به این موارد تذکر لازم داده شده است و در صورت بی‌توجهی به پلمب منجر خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول