اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افتتاح سه پروژه تولیدی، خدماتی در آبادان

سه پروژه تولیدی، خدماتی با حضور مسؤولان منطقه آزاد اروند، امروز در شهرک صنعتی آبادان افتتاح شد.

افتتاح سه پروژه تولیدی، خدماتی در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدعلی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند امروز در آئین بهره‌برداری از سه پروژه تولیدی، خدماتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای احداث و راه‌اندازی این سه واحد کوچک و متوسط تولیدی و خدماتی میزان 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شد.

وی گفت: با بهره‌برداری از این سه شرکت  برای 50 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

موسوی با بیان اینکه تولیدات این شرکت‌ها شامل تولید کیسه، خوشبوکننده، بوگیر، پوشاک و پتوی مسافرتی و مورد نیاز بازار است، افزود: حمایت و توسعه بنگاههای زود بازده متوسط و کوچک سیاست سازمان منطقه آزاد اروند در سال جهش تولید است.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این واحدها که در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسیده و اشتغال‌زایی خوبی نیز دارند، تامین کننده نیازهای شبکه توزیع و صنایع سنگین و بزرگ هستند که به برای انجام و اجرا سرمایه کمی نیاز دارند.

وی گفت: با بهره برداری از این سه شرکت تولیدی که در شهرک صنعتی آبادان به بهره‌برداری رسید کالاهایی که پیشتر از چین وارد منطقه می‌شد اکنون در همین منطقه تولید می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند گفت: محصولات تولیدی این شرکت‌ها علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی امکان صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز دارند.

زنجیره تولید در منطقه آزاد اروند در حال تکمیل است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌های تولیدی در منطقه آزاد اروند، زنجیره تولید در این منطقه از تولید مواد اولیه تا تولید محصول نهایی، در حال تکمیل است.

 زمانی افزود: تولیدات این کارگاه‌ها مستقیما وارد بازار مصرف خواهند شد که خوشبختانه در این مدت اخیر، تعداد این کارگاه‌‌ها افزایش یافته و فرصت‌های شغلی بسیاری را نیز در منطقه ایجاد کرده است.

وی گفت: این صنایع به دلیل اینکه در امر اشتغال‌زایی و تهیه محصول نهایی را بر عهده داشته و مستقیماً وارد بازار مصرف خواهند شد، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد اروند هستند تا هم صادرکنندگان و هم مصرف‌کنندگان بتوانند برای بهبود کسب و کار خود، از این محصولات استفاده کنند.

انتهای پیام/۷۲۰۵۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول