اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به جامعه ایثارگران ایلام

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و ایثارگران استان ایلام، گفت: 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به 60 نفر از ایثارگران متقاضی شغل در سطح استان پرداخت شده است.

پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به جامعه ایثارگران ایلام

عادل تردست معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و ایثارگران استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به 60 نفر از ایثارگران متقاضی شغل در سطح استان پرداخت شده است.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 100 نفر از فرزندان ایثارگر، جانباز، خانواده‌های شهدا و... در نوبت دریافت تسهیلات اشتغالزایی هستند که در صورت تخصیص اعتبار زمینه حل مشکلات این افراد فراهم می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و ایثارگران استان از بیکاری 5 هزار و 700 نفر از جامعه ایثارگری ایلام خبر داد و گفت: سال گذشته زمینه اشتغالزایی بیش از 250 نفر از فرزندان ایثارگران سطح ایلام در ادارات دولتی و خصوصی فراهم شده است.

وی ادامه داد: بنیاد ایلام در سال جهش تولید تلاش می‌کند با اختصاص تسهیلات خوداشتغالی را در جامعه هدف خود توسعه دهد تا زمینه جذب همه افراد جویای کار نیز فراهم شود.

بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های دولتی

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان داشت: دغدغه اشتغالزایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برطرف می‌شود.

تردست تاکید کرد: کارکنان حوزه‌ اشتغال در هر شهرستان با شناسایی ظرفیت‌های اشتغال درصدد رفع مشکل بیکاری جامعه ایثارگران است.

استان ایلام در دوران دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول