اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مهلت ثبت‌نام در سامانه انتخاب محل آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا فردا

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان برای ثبت‌نام در سامانه انتخاب محل آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا فردا مهلت دارند.

مهلت ثبت‌نام در سامانه انتخاب محل آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا فردا

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد، گفت: دانشجویان برای ثبت‌نام در سامانه انتخاب محل آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا فردا (چهارشنبه ۲۵ تیرماه) مهلت دارند.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به راه‌اندازی سامانه انتخاب محل آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این سامانه به آدرس azmoon99iau.ac.ir راه اندازی شده و دانشجویان می توانند با مراجعه به آن، نزدیک‌ترین واحد به محل زندگی خود را به عنوان محل آزمون جامع انتخاب کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند با شماره دانشجویی و کد ملی، وارد این سامانه شده و نزدیکترین واحد دانشگاهی به محل زندگی را انتخاب کنند. مهلت زمان ثبت‌نام تا چهارشنبه ۲۵ تیرماه اعلام شده که پس از پایان زمان یادشده، گزینه برنامه امتحانی هر دانشجو فعال می‌شود.

علمایی با بیان اینکه امتحان جامع دکتری تخصصی به صورت تشریحی برگزار می شود، تصریح کرد: دانشجویان در صورت اعلام زمان امتحان از طرف واحد دانشگاهی محل تحصیل، می توانند به مرکز انتخابی مراجعه کنند.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه ۲۴ تیرماه، ۱۷۸۳ نفر در سامانه انتخاب محل آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول