اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

عدم وجود چرخه مالی بالا و درآمد پایدار در خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لحاظ کردن توان مردم برای خرید مرغ در استان گفت: متأسفانه نبود چرخش مالی بالا و درآمد پایدار در این استان حاکم است.

عدم وجود چرخه مالی بالا و درآمد پایدار در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا بهترین تصمیم را با در نظر گرفتن منافع همگان بگیریم  لذا تا فردا ظهر یک نماینده از سوی مرغداران هر شهرستان، یک نماینده از سوی کشتارگاه و یک نماینده هم از سوی توزیع‌کنندگان راهکارهای عملی خود را به صورت مکتوب به سازمان صمت اعلام کنند.

وی افزود: من کار خود را انجام می‌دهم و کاری به سایر استان‌ها ندارم البته توان خرید مردم استان راهم در نظر می‌گیرم زیرا متأسفانه نبود چرخش مالی بالا و درآمد پایدار در این استان حاکم است.

استاندار خراسان شمالی گفت: در تعیین قیمت مرغ هدف ما بررسی تمامی جوانب در چارچوب قوانین و مقررات، لحاظ کردن منافع همگان و  سپس تصمیم‌گیری کلی است.

شجاعی خاطرنشان کرد: ما با آنالیز کردن به نرخ مصوب مرغ دست نیافته‌ایم بلکه این قیمت بر اساس قیمت ستاد تنظیم بازار کشور است.

گفتنی است مقرر شد پس از دریافت راهکارهای عملیاتی از سوی این سه قشر، جلسه‌ای در آخر همین هفته جهت اخذ یک تصمیم کلی و نهایی برگزار شود.

براساس آخرین اعلام ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ به‌صورت گرم در کشور ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است اما طی روزهای اخیر مرغداران نسبت به این موضوع اعتراض دارند و خواهان تغییر و افزایش قیمت هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول