اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تبلیغات اسلامی همدان با مشکل بودجه مواجه است

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای پیشبرد امور نیازمند اختصاص بودجه است بر پیگیری حل مشکلات این مجموعه خبر داد.

تبلیغات اسلامی همدان با مشکل بودجه مواجه است

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دیدار روز گذشته مجمع نمایندگان استان با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بیان مشکلات اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه با ماموریت‌ها و نیروهای جوان و فعالی که دارد بسترساز پیشرفت فرهنگی در کشور است بنابراین باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مسوولان سازمان تبلیغات اسلامی درخواست رفع مشکلات بودجه‌ای را داشتند بیان کرد: با توجه به ماموریت‌ها و تلاش‌هایی که مسوولان این سازمان دارند باید به مسئله بودجه‌ای آن توجه ویژه‌ای شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حل مشکل بودجه‌ای اداره کل تبلیغات اسلامی استان را ضروری دانست و گفت: امیدواریم نمایندگان استان نسبت به پیگیری بودجه‌های جاری و تنظیم بودجه سال بعد در خصوص سازمان تبلیغات کشور به طور کلی و اداره کل تبلیغات استان به طور ویژه اقدام لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه قرار است هر کدام از نمایندگان در حوزه ماموریت کاری خود و فعالیت در کمیسیون‌های مربوطه، به حل مشکلات سازمان تبلیغات اسلامی توجه کنند تاکید کرد: البته هنوز تصمیم‌گیری در خصوص تنظیم بودجه سال بعد زود است و در حال حاضر بیشتر تکیه بر این است از لحاظ تخصیص بودجه  امسال کمکی به سازمان تبلیغات شود.

مفتح در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در خصوص بودجه سال بعد نیز در آبان و آذرماه پیگیری لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول