اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رها سازی متکدیان و معتادین در سطح شهرستان زیبنده نیست

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با انتقاد از رهاسازی متکدیان و معتادان در سطح شهر، گفت: شهرداری برای گرمخانه دائمی شهرستان موارد لازم را انجام بدهد و تاکنون زیرساخت‌های مناسبی در این خصوص آماده نشده است.

رها سازی متکدیان و معتادین در سطح شهرستان زیبنده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین صبح چهارشنبه در دیدار با رئیس و معاونین اداره بهزیستی شهرستان ورامین به مناسبت هفته بهزیستی، اظهار کرد: این مقطع و این دوره یک امتحان بزرگ الهی بوده که شرایط ما در خصوص ویروس کرونا از خیلی کشورهای جهان بهتر است.

وی با بیان اینکه مسؤولان با تمام توان برای محرومان و مستضعفان باید کار و تلاش کنند، افزود : در کشور ما با همدلی و مواسات به همگان نشان دادیم که در کنار هم هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: در سال جهش تولید افرادی معلول در منطقه ورامین شروع به تولیدات کرده‌اند و به ندای رهبری لبیک گفتند و مشکلات تولیدکنندگان تحت پوشش بهزیستی از طرف مقامات شهرستان و استان باید برطرف شود.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: رها سازی متکدیان و معتادین در سطح شهرستان زیبنده ورامین نیست.

وی ابراز کرد: شهرداری باید برای گرمخانه دائمی شهرستان موارد لازم را انجام بدهد که زیرساخت‌های مناسبی در این خصوص آماده نشده است و با توجه به استقرار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در شهرستان ورامین، انتظار است که این شورا به صورت جدی این مطالبه به حق مردم را پیگیری کند.

اعظم هراتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در این دیدار ضمن تشکر از حضور امام جمعه موقت بیان کرد: دعا می‌کنیم بتوانیم از این شرایط حساس کشور عبور کنیم.

وی اضافه کرد : تمام مراحل ساخت و یا اجاره گرمخانه تهیه و آماده شده است و منتظر حضور شهرداری در میدان هستیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین افزود: ساخت گرمخانه وظیفه ما نیست ولی دغدغه ما است‌.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول