اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

50 میلیارد به فاز دوم جاده کمربندی گچساران اختصاص یافت/ اتمام پروژه تا پایان سال

فرماندار گچساران گفت: امسال مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به فازدوم جاده کمربندی گچساران اختصاص داده شد.

50 میلیارد به فاز دوم جاده کمربندی گچساران اختصاص یافت/ اتمام پروژه تا پایان سال

عل خوانپایه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  در سال مالی(99-1400)مبلغ  114 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی( تملک و دارائی)  در قالب 28 فصل، 56 برنامه و 223 پروژه  در بین 41 دستگاه اجرایی گچساران توزیع شد.

 وی با بیان  هم اکنون 70درصد اعتبارات استانی به دستگاه‌های اجرایی تخصیص داده شده است، افزود: خوشبختانه اعتبارات امسال به صورت نقدینگی است.

 فرماندار گچساران  با بیان اینکه245 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی به پروژه‌های گچساران  اختصاص داده شده است، گفت: باتوجه به آخرین سال  دولت یازدهم تاکید مسوولان بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

خوانپایه ادامه داد: یکی از پروژه‌های شهرستان گچساران که به دلایل مختلفی در این چند سال اخیر راکد مانده است، پروژه فاز دوم جاده کمربندی گچساران است که امسال از محل اعتبارات ملی مبلغ 50میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده شده و تاکید دولت بر اتمام این پروژه تا پایان سال است.

 فرماندار گچساران عنوان کرد: پروژه احداث و تعریض جاده کمربندی گچساران به طول 7 کیلومتر از  ابتدای جاده آب‌شیرین  شروع  و به تقاطع بهشت‌زهرا  خاتمه می‌یابد که  احداث فاز دوم  این مسیر به دلایلی از سال 1391 تاکنون راکد مانده بود.

وی تصریح کرد:  فاز اول  پروژه بهسازی و تعریض جاده کمربندی گچساران به طول 4.5 کیلومتر با اعتباری به مبلغ 70 میلیارد ریال انجام و به بهره برداری رسیده است.

 خوانپایه در ادامه  اذعان کرد:  فاز دوم این پروژه در قالب  بهسازی و تعریض به طول 2.5 کیلومتر باقی مانده است که  هم اکنون 50 میلیارد ریال اعتبرا از محل اعتبارات ملی به این پروژه اختصاص داده شد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه در طول این مسیر تعداد هفت دهنه پل بهسازی و تکمیل خواهد شد، گفت: بهسازی و تکمیل چهار دستگاه پل 12 متری، تکمیل یک دستگاه پل 8 متری و تکمیل 2 دستگاه پل 3 متری که بر روی لوله‌های نفت و گاز قرار گرفته احداث و بهسازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با احداث و تکمیل فاز دوم جاده کمربندی موجب کاهش  بار ترافیک در این شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/82031

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول