اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هیچ خدمتی در ادارات سمنان در شرایط کرونایی تعطیل نشود

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: ضمن مدیریت بر بیماری کرونا، در دستگاه‌های اجرایی هیچ خدمتی تعطیل نشود.

هیچ خدمتی در ادارات سمنان در شرایط کرونایی تعطیل نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی ظهر امروز در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با مسؤولان کارگروه ذی‌ربط در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان اظهار کرد: هدف از تشکیل کارگروه بازرسی و ارزیابی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان، سنجش، تقویت عملکرد و اصلاح نقاط ضعف به‌منظور دستیابی به اهداف ستاد ملی مقابله با کرونا و اجرای دقیق مصوبات و دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی استانداری و ستادهای مرکزی دستگاه‌های اجرایی است.

او گفت: پیشگیری از ابتلا به بیماری در سطوح کارکنان و ارباب رجوع در اولویت فعالیت‌هاست و نظارت دقیق در سطوح ستاد استان و شهرستان‌ها در راستای اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی باید صورت پذیرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان اضافه کرد: حفظ حقوق مردم و دولت مورد انتظار کمیته بازرسی و ارزیابی بوده و باید تلاش کنیم تا ضمن مدیریت بر بیماری در دستگاه‌های اجرایی هیچ خدمتی تعطیل نشود.

شریفی بیان کرد: آسیب‌شناسی و ارائه تحلیل‌های عملکردی از سوی بدنه کارشناسی دستگاه‌ها قطعاً در تصمیم‌گیری‌های ستاد مؤثر خواهد بود و انتظار داریم با ارائه تحلیل‌های منطقی به فرآیند تصمیم‌گیری کمک شود.

او ادامه داد: گزارشی از نظارت‌های انجام‌شده تا پایان تیرماه به دبیرخانه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا ارائه شود.

انتهای پیام/74030/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول