اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«مدیر کل» حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان منصوب شد

آیین تودیع و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار گردید.

«مدیر کل» حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با حضور سیروس صابری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان ادارات و ارگان‌های مختلف استان مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن قدر دانی از زحمات محمد جعفر امیری مدیر کل سابق حراست دانشگاه گفت: حراست یکی از بازوان اصلی کمک به توسعه و رشد دانشگاه است و امیدوارم با حضور مدیر جدید و استفاده از توانایی های ایشان شاهد ارتقای روز افزون دانشگاه باشیم.

دکتر فرهاد گل محمدی با اشاره به اهمیت فعالیت های حوزه حراست در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: حراست جایی نیست که ارباب رجوع از حضور در آن بترسند و خدای ناکرده اگر مشکلی وجود داشت بدلیل ترس به آنجا مراجعه نکنند و محیط حراست باید احساس امنیت و آرامش را در افراد تقویت کند و خوشبختانه امروز نیز اینچنین است.

ایشان خاطر نشان کرد: حفظ آبروی افراد یکی دیگر  از مهمترین وظایف حراست در دانشگاه است و آنچه که حراست را در دانشگاه آزاد اسلامی با سایر حراست ها متفاوت می کند صیانت از علم و افراد دانشمند و علمی است که نخبگان و افراد برتر جامعه هستند و باید با آنها تعامل داشته باشیم چرا که  یکی از ارکان  اصلی جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم گفت: در مورد مسائل مدیریتی، امام رضا (ع) می فرمایند: مومن مومن نمی شود مگر این که سه ویژگی در خود ایجاد کند که شامل سنت از خداوند، سنت از رسول گرامی اسلام و سنت از ولی و امام است.

حجت الاسلام مرتضی جلیلی تاکید کرد: سنتی که از رب است این است که اسرار مومنان را فاش نکنید چرا که خداوند ستارالعیوب است و یک مدیر باید مثل پروردگارش این خصلت را داشته باشد اما سنت از رسول مردم داری است و این که تحمل ما نسبت به مردم بالا رود چرا که هر انسانی استعدادها ، خصلت ها و شرایط متفاوتی دارد و باید مردم را با اندازه هایشان ببینیم و مدیر موفق مدارای با مردم می کند.

ایشان ادامه داد: سنت ولی خدا و امامان صبر و تحمل در خوشی ها و ناخوشی هاست و مقام معظم رهبری نیز می فرمایند صبر و تحمل خصوصیت فعال و پایانی است و هر شخصی برای رسیدن به قله مشکلاتی دارد و صبر به معنی تحمل مشکلات برای رسیدن به قله است و آقای امیری مدیر سابق حراست دانشگاه نیز از اشخاصی بودند که صبر و تحمل شان و مشاوره در حل مشکلات دانشگاه جای تقدیر و تشکر دارد و برای مدیر جدید نیز که فردی متعهد و جوان است آرزوی موفقیت دارم.

محمد جعفر امیری مدیر کل سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده طی دوران مدیریت خود و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید گفت: همیشه اصل پیشگیری را بر درمان ارجح می دانستم  و ما در مجموعه حراست بدنبال شناخت مشکلات نبودیم بلکه هدف ما دستگیری از افراد بوده چرا که هنر این است نگذاریم مجموعه ما وارد مشکل یا چالش شود.

سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز خاطر نشان کرد: فعالیت ها و تلاشهای مدیر سابق را پیگیری خواهم کرد و به نظر من یکی از وظایف اصلی حراست جلوگیری از تخلفات و تلاش برای ایجاد محیطی امن برای تولید علم و دانش در دانشگاه است.

وحید مرادی افزود: ظرفیت ها و استعدادهای بسیاری در دانشگاه موجود است و سعی ما بر این است که نقاط مثبت را ببینیم و با کمک به ریاست دانشگاه محیطی سالم را برای تولید علم ایجاد کنیم چرا که علم مایه قدرت و از ارکان اصلی جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل دشمنان برای تخریب و انهدام آن تلاش می کنند و سعی ما این است جاهایی که رد پای نفوذ و برنامه ریزی دشمن را دیدیم با آن قاطعانه برخورد کنیم و اجازه تخلف در دانشگاه را به هیچ وجه ندهیم.

در ادامه این مراسم ضمن اشاره به زحمات و تلاش های محمد جعفر امیری از ایشان طی دوران تصدی پست مدیریت حراست دانشگاه تقدیر شد و حکم سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه قرائت و توسط سیروس صابری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به وحید مرادی مدیر جدید ابلاغ  شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول