اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

امیدآفرینی و محرومیت‌زدایی اولویت نخست جهادگران است

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اهمیت اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: این قرارگاه در مسیر محرومیت زدایی و امیدآفرینی به‌عنوان اولویت نخست جهادگران در حال حرکت است.

امیدآفرینی و محرومیت‌زدایی اولویت نخست جهادگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سردار ابوالقاسم چمن هر امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های جهادی اظهار کرد: جهاد همواره ادامه دارد که نمونه آن جهاد و مبارزه با نفس است، و جهاد در عرصه‌های دیگر نیز بستگی به مهیا شدن شرایط آن دارد.

وی  محرومیت‌زدایی در کشور را ازجمله جهادهای دارای اولویت در کشور بیان کرد و گفت: جهادگران و دوست داران جهاد در کشور باید رفع محرومیت از نقاط مختلف کشور و کمک به محرومین را در بالاترین اولویت خود قرار دهند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی همچنین راه‌اندازی قرارگاه‌های پیشرفت و آبادانی در کشور را ثمره توجه به هدایت‌ها و بیانات رهبر انقلاب تشریح کرد و گفت: قدم گذاشتن در مسیر جهاد نیازمند ایمان و اراده والاست اما نباید به بهانه‌های مختلف از این کار دوری کرد و باید شانه در زیر اقدامات جهادی گذاشت.

چمن با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: امیدآفرینی ازجمله اولویت‌های جهاد امروز در کشور بوده و مسیر حرکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای امیدآفرینی است.

وی در انتها خاطرنشان کرد: محرومان صاحبان اصلی انقلاب هستند و در این نظام باید ابعاد مختلف زندگی این قشر ازجمله در بخش‌های گوناگون همچون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از محرومیت خارج شود، زیرا وجود محرومیت برای جمهوری اسلامی زیبنده نیست.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات محمدرضا شجاع تکریم و مجید فغانی به‌عنوان جانشین جدید قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان معارفه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول