اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر حال خوشی ندارد/ مدیر بیمارستان دوشغله است!

جمعی از فعالان اجتماعی و مردم شهرستان مهدی‌شهر در نامه‌ای به استاندار سمنان تصریح کردند: بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر حال خوبی ندارد و مدیر این بیمارستان دوشغله است!

بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر حال خوشی ندارد/ مدیر بیمارستان دوشغله است!

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، جمعی از فعالان اجتماعی و شهروندان مهدی‌شهری در نامه‌ای به استاندار سمنان، خواستار رسیدگی به بیمارستان ۱۵ خرداد و تکمیل و تجهیز بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهر شدند.

در این نامه خطاب به استاندار سمنان آمده است: بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر به همت خیران سنگسری قبل از انقلاب تأسیس شد و از گذشته تاکنون از حمایت‌های کامل مردمی برخوردار بوده و بیشتر تجهیزات و فضاهای موردنیاز آن از جمله ساختمان بخش بستری و فضاهای جانبی، دستگاه‌های پزشکی و آزمایشگاهی، آمبولانس و... از سوی خیران تأمین شده است.

در ادامه می‌خوانیم: متأسفانه بعد از ۵۰ سال حمایت همه‌جانبه مردم این دیار، مشاهده می‌شود که این بیمارستان کم‌فروغ‌تر از گذشته ظاهر شده و آن‌گونه که شایسته است پاسخگوی نیاز درمانی مردم نیست و علی‌رغم این همه مساعدت از جانب خیران، به مردم خدمت‌رسانی مطلوب نمی‌شود.

در بخش دیگری آمده است: مردم شهرستان مهدی‌شهر برای دریافت کمترین خدمات در حوزه سلامت، بهداشت و درمان باید به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و سلامت سمنان مراجعه کنند که این مراجعات خطرات و هزینه‌های دوچندان به مردم شهرستان مهدی‌شهر وارد ساخته و با وضعیت کنونی اقتصادی ظلم واقعی در حق مردم است.

در ادامه می‌خوانیم: اخیراً زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال برخی تجهیزات بیمارستان ۱۵ خرداد و کم‌کاری‌هایی در حوزه خدمات‌رسانی اهم از عدم حضور رئیس بیمارستان به‌واسطه حضور در بیمارستان کوثر، نداشتن مدیر داخلی باتجربه و کارآمد و مشکلات برخی کارکنان غیربومی بی‌انگیزه و... به گوش می‌رسد که این موضوع زیبنده خدمت به مردم شریف و انقلابی و پاسخگوی این همه حمایت‌ها و مساعدت‌ها از جانب خیران مهدی‌شهری نیست و بی‌اعتمادی مردم را به همراه خواهد داشت.

در ادامه آمده است: استاندار سمنان تدابیری اتخاذ کند تا در جهت توسعه و ایجاد زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان مهدی‌شهر، آن‌طور که سوگندنامه یاد کرده‌اند، مدافع واقعی سلامت مردم باشند و آنچه را شایسته است، برای مردم مهدی‌شهر فراهم آورند.

مردم مهدی‌شهر تأکید کرده‌اند: ما مردم شهرستان مهدی‌شهر دو خواسته به‌حق از استاندار سمنان داریم که تجهیز کامل بیمارستان ۹۶ تختخوابی جدیدالتأسیس مهدی‌شهر و افتتاح آن در دهه مبارک فجر ۹۹ بعد از ۱۲ سال مدت زمان احداث بیمارستان و قبل از آن، ارائه خدمات بهتر در بیمارستان کنونی ۱۵ خرداد با انتخاب یک رئیس بیمارستان تمام‌وقت و یک مدیر داخلی کارآمد و استفاده از افراد بومی و تأثیرگذار و مقیم در شهرستان مهدی‌شهر در پست‌های مختلف بیمارستان است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۵/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول