اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انصار الله: نتایج همکاری مستمر میان یمن و مقاومت فلسطین به زودی دیده می‌شود

جنبش انصار الله یمن با تاکید بر اینکه تجاوز نظامی علیه کشورش نشات گرفته از وجود رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است، گفت که به زودی نتایج روابط محکم یمنی‌ها با مقاومت فلسطین نشان داده می‌شود.

انصار الله: نتایج همکاری مستمر میان یمن و مقاومت فلسطین به زودی دیده می‌شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش «انصار الله» یمن تاکید کرد که به زودی نتایج ارتباط محکم میان این جنبش با جنبش‌های مقاومت فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی  روشن می‌شود.

«حسن الحمران» رئیس پرونده فلسطین در جنبش انصار الله یمن در گفت‌وگو با شبکه «المسیره» گفت: «ما با جنبش‌های مقاومت فلسطین هماهنگی و ارتباط مستمر داریم و نتایج آن به زودی خود را نشان می‌دهد».

الحمران، مسئله فلسطین را مسئله اساسی برای ملت یمن خواند و گفت: «یمنی‌ها می‌دانند که تجاوز به کشورشان از جمله نتایج وجود رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه ماست».

او  با بیان اینکه مسئله فلسطین در  مرحله‌ای بحرانی و در معرض یک توطئه جدی قرار دارد، افزود:« ما کاملا آماده همکاری و به کارگیری گزینه‌هایی هستیم که احتمالا رهبری(مقامات صنعاء) در خصوص مسئله فلسطین اتخاذ کند».

این مقام انصار الله همچنین یمن را دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی خواند که دشمن صهیونیستی و عمال آن را در منطقه سرنگون می‌کند.
انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول